Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10
51
Testy, porady, pytania / Odp: Wymiana silnika M 11 125/320
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Andrzej3713 dnia 13 Listopad 2017, 20:47 »
Bardziej mnie interesuje M11 320 jakie przełożenia . Przód tył tak aby komfortowo podróżować . Jeżdżę sam 110kg .
M16 ma większe koła i to może mieć znaczenie . W M16 się sprawdzi a w M11 już nie.
LwG
52
Testy, porady, pytania / Odp: Wymiana silnika M 11 125/320
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lukaszs dnia 13 Listopad 2017, 20:25 »
Czołem,

Ja jestem po wymianie 125 na 320. Wywaliłem wtrysk oraz sondy . Założyłem  gaźniki + wydechy od Frankiego. Powiem Wam nie ten motocykl.   Przód 14 tył 34 obecnie. I mnie to pasuje. Na 38 był bardzo narowisty nie dało się jechać przy przejeżdzaniu przez zwolnienia na drodze. 34 wydaje się być ok.   Max prędkość według  licznika (mój model to 2017, czyli elektroniczny) 140 km/h i wydaje się by jeszcze pociągnął jednak to już jest wieczność.

Gdyby ktoś chciał mam na zbyciu  praktycznie nową 125cmm z tłokiem 150ccm, przebieg 299km- jak założyłem 320. Wszytkie przeróbki robione w autoryzowanym serwisie Junaka :):)


Pozdro
53
Testy, porady, pytania / Wymiana silnika M 11 125/320
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Andrzej3713 dnia 13 Listopad 2017, 13:53 »
Mam M11 125 
 
zębatka Przód 14 zębów     Tył 38 zębów   łańcuch 530
jeździ się super biegi długie .

Wymiana silnika na 320 jakie zębatki dać ?
Czy tak może zostać do 320 czy zmieniać tył na mniejszą ?
Jutro wymiana , silnik od M16 320 . Najbardziej martwię się tłumikami czy będą pasować.
LwG

                                   
54
Testy, porady, pytania / Odp: V-max dla statystyk
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mc_enc dnia 12 Listopad 2017, 12:18 »
Na twoim miejscu bym się nie przejmował zawyżaniem prędkości, Jest to całkiem normalne. Drogomierze w M-11 dobrze są dobrane w stosunku do obwodu koła z oponą.
Jak chcesz obejrzyj filmik który nakręciłem jakiś czas temu z Vger-em, co prawda miał pokazać zużycie paliwa ale przy okazji dość dobrze pokazuje rozbieżności we wskazaniach drogomierzy obu maszyn.
https://youtu.be/EylYtnjwtvI
55
Testy, porady, pytania / Odp: V-max dla statystyk
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zbyniu1973 dnia 11 Listopad 2017, 20:52 »
M11 125ccm, sakwy, kufer, szyba, zębatki 14/38, moja waga 75kg, wzrost 176cm, prędkość licznikowa 125km/h, wg gps 105, o dziwo prędkościomierz zawyża dystans pokazuje prawie bez błędu
56
Tuning / Odp: Zamienniki łańcucha i zębatek Junak M16
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kryha666 dnia 10 Listopad 2017, 14:31 »
jeśli chodzi o szerokość łańcucha to mam mieszane uczucia jeśli chodzi o zmianę na 520. Mam wrażenie, że węższy łańcuch przy jego ogromnej długości zwyczajnie zleci  :-\
Nic nie zleci, bez obaw. Mamy takiego forumowego M16 barwionego jak lokomotywa jeżdżącego długo i szczęśliwie na 520, inna waga to i inaczej się zachowuje ;)
Ja co prawda ujeżdżam złotego Irisa 530 ale przy następnej zmianie zębatek też idę w kierunku odchudzenia na 520 albo i nawet w pas, bo takie tuningi też widziałem 8)
57
Kupię/Sprzedam/Zamienię/Oddam / Odp: M16 125 - SPRZEDAM CZĘŚCI
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maciekk dnia 10 Listopad 2017, 10:48 »
kierownica prosta nie jest na sprzedaż, za to mam tę oryginalną wygiętą, jakbyś chciał to dzwoń 792252073
58
Tuning / Odp: Zamienniki łańcucha i zębatek Junak M16
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Vger dnia 10 Listopad 2017, 09:10 »
jeśli chodzi o szerokość łańcucha to mam mieszane uczucia jeśli chodzi o zmianę na 520. Mam wrażenie, że węższy łańcuch przy jego ogromnej długości zwyczajnie zleci  :-\
59
Tuning / Odp: Zamienniki łańcucha i zębatek Junak M16
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mariuss dnia 09 Listopad 2017, 19:04 »
No i gitarra.... dziekuje Ci bardzo za podpowiedz. Wymieniam tyl na 37... dam znaka jak juz przetestuje. Pozdro dla Wszystkich pomocnych.
60
Tuning / Odp: Zamienniki łańcucha i zębatek Junak M16
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kryha666 dnia 09 Listopad 2017, 18:58 »
Dzieki za pomysl z ta 14 z przodu. Faktycznie sxybciej i prosciej. Jednak jeszcze 3 pytania co to tej kombinacji. 1. Czy sie zmiesci bo jest tam malo miejsca. 2. Czy lancuch nie bedzie bil po rurach. 3 czy kombinacja 14/41 jest rownowazna z 13/37? Z gory dzieki za wszelkie sugestie. Pzdr. M
Mariuss, Popatrz co odpowiedziałem koledze Andrzej3713.
14 spokojnie wejdzie ale wsadzając ją a zostawiając 41 istnieje ryzyko dużego obijania się łańcucha o obudowę i ramę. M16 ma inaczej zbudowane zawieszenie od M11 i dłuższy łańcuch latający luzem jak ten jeden po pustym sklepie i przy za luźnym popękana obudowa gwarantowana ;)
Lepiej zostawić na przodzie 13 a bawić się tylną zębatką, 14 dedykowana jest do 320, 350 i wirtualnej w Polandzie pojemności 400 8)
Możesz jeszcze odchudzić napęd i zmienić 530 na 520, zawsze to kilka gram na każdym ogniwie mniej.
Jak tak sobie poszukasz na forum temat zębatek był szeroko omawiany jakieś 2 lata temu i nikt do tej pory nic lepszego w M16 125 nie wymyślił ;)
Strony: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10