Autor Wątek: Nowy M11 Cafe WWA  (Przeczytany 13437 razy)

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2102
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #125 dnia: 22 Maj 2016, 22:20 »
Hi hi ale Kolega dał się korbnąć swoim Cafe.
Normalnię śmiałem się na głos jadąc.
Super wozidło do statecznej jazdy.

No i każdy paczał co to tak gulgocze za bestia ;).

Na minus tylko ta dynamika - ale jak ma sie na to wywalone to super zabawa :)

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2102
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #126 dnia: 22 Maj 2016, 22:48 »
A tylko klocki bym wymieniał jak najszybciej na EBC.
Teraz masz tą słynną zerojedynkowość typu jadę widzę Heńka przy drodze chcę się zatrzymać naciskam hample będąc na wysokości Heńka halt stoję.

Nie masz tak normalnie zę o widze Heńka muszę zacząć hamować deko wcześniej.

Niby to nic złego ale chodzi o stopniowanie zatrzymywania się na mokrym ew piachu z tymi klockami seryjnymi leżysz zanim się STOP zaświeci.

Z EBC masz szans przeżyć ostre hamowanie na mokrym.


Offline Mr.Whitie

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 504
  • Model: M11 Cafe 125
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #127 dnia: 22 Maj 2016, 22:53 »
Zamówię.
Najpierw terkotanie i odpowiedni moment dokręcania koła :)
...z zawodu jestem...człowiekiem...

Offline cieq

  • Poczatkujacy
  • Wiadomości: 3
  • Model: M11 Cafe
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #128 dnia: 23 Maj 2016, 13:14 »
Hej, potwierdzam, ostre hamowanie na mokrym z obecnym sprzetem to gleba, przetestowane na sobie...

Mam takie pytanko do kolegi, czy moze udalo Ci sie moze okreslic pojemnosc baku oraz spalanie ? Ostatnio przyszlo mi pchac do stacji, bo zle obliczylem km i chcialbym tego uniknac w przyszlosci.


Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2102
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #129 dnia: 23 Maj 2016, 13:18 »
Hej, potwierdzam, ostre hamowanie na mokrym z obecnym sprzetem to gleba, przetestowane na sobie...

Mam takie pytanko do kolegi, czy moze udalo Ci sie moze okreslic pojemnosc baku oraz spalanie ? Ostatnio przyszlo mi pchac do stacji, bo zle obliczylem km i chcialbym tego uniknac w przyszlosci.


Miałem seryjne klocki i były dla mnie bardzo wporzo dziwiłem się co ci ludzie wypisują o ich zerojedynkowości.
Zamieniłem na EBC zmieniłem płyn odpowietrzyłem układ no i teraz mam kilka stopniowań siły docisku klocków do tarcz a nie na zasadzie odpuszczone i zablokowane :).


Offline Bonzo

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 957
  • Lepiej być panem w piekle niż sługa w niebie ...
  • Model: Był M16 125, jest Boulevard C90T
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #130 dnia: 23 Maj 2016, 13:27 »
Po kilku ekwilibrystycznych figurach na ulicy w deszczu, szorowaniu zablokowanych kół na mokrym asfalcie, po niesłychanych przeżyciach z magicznie zbliżającymi się pojazdami, które zbliżały się do mnie bo one się zatrzymały a ja pompowałem klamką bo każde nawet najdelikatniejsze jej dotknięcie kończyło się zablokowaniem koła i uciekaniem go na bok .... mam dość bo już nawet na suchym boję się hamować. Zmieniam klocki bo martwię się o swoje zdrowie :D

Offline Power

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2431
  • Daje radość
    • Galeria Power
  • Model: Junak M16, Yamaha MT09 Tracer
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #131 dnia: 23 Maj 2016, 13:45 »
Po kilku ekwilibrystycznych figurach na ulicy w deszczu, szorowaniu zablokowanych kół na mokrym asfalcie, po niesłychanych przeżyciach z magicznie zbliżającymi się pojazdami, które zbliżały się do mnie bo one się zatrzymały a ja pompowałem klamką bo każde nawet najdelikatniejsze jej dotknięcie kończyło się zablokowaniem koła i uciekaniem go na bok .... mam dość bo już nawet na suchym boję się hamować. Zmieniam klocki bo martwię się o swoje zdrowie :D

Nie będziesz żałował.

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2102
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #132 dnia: 23 Maj 2016, 13:54 »
Po kilku ekwilibrystycznych figurach na ulicy w deszczu, szorowaniu zablokowanych kół na mokrym asfalcie, po niesłychanych przeżyciach z magicznie zbliżającymi się pojazdami, które zbliżały się do mnie bo one się zatrzymały a ja pompowałem klamką bo każde nawet najdelikatniejsze jej dotknięcie kończyło się zablokowaniem koła i uciekaniem go na bok .... mam dość bo już nawet na suchym boję się hamować. Zmieniam klocki bo martwię się o swoje zdrowie :D

Tylko napompuj układ wcześniej już po wymianie - EBC są cieńsze - żebyś nie zmienił i od razu wystartowal testować bo będzie zero reakcji spowalniającej :).
Pompuj aż zesztywnieje ;) - klamka.

Offline Mr.Whitie

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 504
  • Model: M11 Cafe 125
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #133 dnia: 23 Maj 2016, 14:25 »
Hej, potwierdzam, ostre hamowanie na mokrym z obecnym sprzetem to gleba, przetestowane na sobie...

Mam takie pytanko do kolegi, czy moze udalo Ci sie moze okreslic pojemnosc baku oraz spalanie ? Ostatnio przyszlo mi pchac do stacji, bo zle obliczylem km i chcialbym tego uniknac w przyszlosci.

Pojemności okeślić mi się nie udało jeszcze.
Tankowałem ostatnio po zrobieniu 150km i weszło 5,77 litra.
Przed przejechaniem tych 150 nalałem pod korek.


Byłem z tym terkotaniem w serwisie.
Nie jest to nic niepokojącego - słowa kierownika serwisu.

Zostawiam.
« Ostatnia zmiana: 23 Maj 2016, 14:27 wysłana przez Mr.Whitie »
...z zawodu jestem...człowiekiem...

Offline Bonzo

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 957
  • Lepiej być panem w piekle niż sługa w niebie ...
  • Model: Był M16 125, jest Boulevard C90T
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #134 dnia: 23 Maj 2016, 14:36 »
I za to kocham serwisy :D --"Panie taki problem to nie problem tak musi być"

Offline Mr.Whitie

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 504
  • Model: M11 Cafe 125
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #135 dnia: 23 Maj 2016, 14:42 »
Ja taki dźwięk mam od pierwszego dnia.... więc czekam :)
Jak się coś urwie to będzie walka :)

Macie wiedzę, czy ta przednia zębatka ma być sztywna czy ma mieć trochę luzów?
...z zawodu jestem...człowiekiem...

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2102
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #136 dnia: 23 Maj 2016, 14:55 »
Ja taki dźwięk mam od pierwszego dnia.... więc czekam :)
Jak się coś urwie to będzie walka :)

Macie wiedzę, czy ta przednia zębatka ma być sztywna czy ma mieć trochę luzów?

Ty to jesteś raptus.
A dali to na piśmie ?
Dla draki napisz do Almotu ze masz taki dzwiek a serwis mowi ze to ok.
Jak dla mnie ewidentnie za duze obciazenie przedniej zebatki.
U mnie tez tak terkotalo przy naciaganiu jak krzywo naciag mialem.

Offline Mr.Whitie

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 504
  • Model: M11 Cafe 125
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #137 dnia: 23 Maj 2016, 15:02 »
:)

Sam widziałeś, że jak by nie ustawiać to terkotało....
...z zawodu jestem...człowiekiem...

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2102
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #138 dnia: 23 Maj 2016, 15:15 »
:)

Sam widziałeś, że jak by nie ustawiać to terkotało....

A guzik prawda było takie ustawienie - nierówne wg wskaźnika wysunięcia naciągu (z prawej strony tej od gazu - jak ośka była bardziej do tyłu niż z lewej strony tej od sprzęgła) że nie terkotało :) ale chciałeś mieć równo a nie cicho.
Co by serwis powiedział jak byśmy zajechali we dwóch ja swoim Ty swoim - u Ciebie terkocze u mnie nie - to by powiedzieli że 320 nie terkoczą a 125 terkoczą :)

Napisz dla draki do Almotu meila - to nic nie kosztuje - nawet plik nagraj fonem i wrzuć w załącznik czy to normalne po naciąganiu łańcucha taki terkot - ja kiedyś z nimi dość intensywnie korespondowałem :).




Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2102
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #139 dnia: 23 Maj 2016, 15:18 »
A zresztą - wyszukaj najbliższy serwis motocyklowy w Twojej okolicy dysponujący podnośnikiem pod zawias i kluczem 21 i 17 żeby sprawdzili naciąg i osiowość tylnego koła - i niech odsłuchają ten terkot.
I wtedy skonfrontujesz moje słowa z Modlińską.
To jest 10 sekund podlewarować moto i kołem zakręcić.


Modlińska może chcieć mieć święty spokój i tak mówi - serwis niezależny powinien być bardziej neutralny.

Nawet bym na podnośniku odpalił motonga i bieg wrzucił bez dodawania gazu - nic się nie stanie ja mojego na 1-2 kręcił na podnośniku bez dotykania gazu i jak się koło rozkręci wrzuć na luz i zgaś silnik - ciekawym jestem co będzie słychać.

« Ostatnia zmiana: 23 Maj 2016, 15:20 wysłana przez trzysta »

Offline Mr.Whitie

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 504
  • Model: M11 Cafe 125
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #140 dnia: 23 Maj 2016, 19:39 »
No byłem, byłem na Radzymińskiej 206.
Pan mi pokazał na przykładzie kilku motocykli, że jest tak samo w każdym z nich.
Powiedział żebym się nie przejmował....

Pewnie masz więcej smaru w łańcuchu niż ja :)
...z zawodu jestem...człowiekiem...

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2102
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #141 dnia: 23 Maj 2016, 21:18 »
No byłem, byłem na Radzymińskiej 206.
Pan mi pokazał na przykładzie kilku motocykli, że jest tak samo w każdym z nich.
Powiedział żebym się nie przejmował....

Pewnie masz więcej smaru w łańcuchu niż ja :)

Panie to nic tylko na zlocie musimy inne janki przepchac jak nam koledzt pozwolą :).

Offline dziadzia82

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 101
  • Model: M-16 125cm
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #142 dnia: 23 Maj 2016, 21:23 »
Taka sytuacja.
Pociekło mi paliwo spod gaźnika.
Dwie krople ale zauważyłem bo spadły na te czarna część silnika.

Wszystkie wężyki są na miejscu i są suche.
Wszystkie śrubki gaźników wyglądają na dokręcone.

Przychodzi Wam do głowy co tam sprawdzić?
Zsunięta guma dolotu z gaźnika lub luźna opaska.
Przerabiałem to
Z poważaniem
Marek

Offline Mr.Whitie

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 504
  • Model: M11 Cafe 125
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #143 dnia: 23 Maj 2016, 22:12 »
I widzisz.
Srubkretem nie przyszło mi sprawdzić.
Dzięki. Jutro oba dam.
...z zawodu jestem...człowiekiem...

Offline Mr.Whitie

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 504
  • Model: M11 Cafe 125
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #144 dnia: 23 Maj 2016, 22:14 »
No byłem, byłem na Radzymińskiej 206.
Pan mi pokazał na przykładzie kilku motocykli, że jest tak samo w każdym z nich.
Powiedział żebym się nie przejmował....

Pewnie masz więcej smaru w łańcuchu niż ja :)

Panie to nic tylko na zlocie musimy inne janki przepchac jak nam koledzt pozwolą :).

A wiesz ze pchalem dzic Cynara 16 i robi identycznie.
Mówię Ci masz za dużo smarunku naebane :P
...z zawodu jestem...człowiekiem...

Offline Bonzo

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 957
  • Lepiej być panem w piekle niż sługa w niebie ...
  • Model: Był M16 125, jest Boulevard C90T
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #145 dnia: 23 Maj 2016, 22:22 »
I jeśli dziadzia ma racje to masz odpowiedź dlaczego twój junak jest tak mulasty :P

Offline Retep

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 105
  • Fac fideli sis fidelis
  • Model: M11 125 czarny - i na szczęście tylko czarny!
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #146 dnia: 23 Maj 2016, 22:39 »
A kto to  pod poduszką ??
małe co nie co...
Jestem Gorszego Sortu

Offline Mr.Whitie

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 504
  • Model: M11 Cafe 125
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #147 dnia: 23 Maj 2016, 22:58 »
36 kg conieco :)
...z zawodu jestem...człowiekiem...

Offline Mr.Whitie

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 504
  • Model: M11 Cafe 125
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #148 dnia: 24 Maj 2016, 22:55 »
Taka sytuacja.
Pociekło mi paliwo spod gaźnika.
Dwie krople ale zauważyłem bo spadły na te czarna część silnika.

Wszystkie wężyki są na miejscu i są suche.
Wszystkie śrubki gaźników wyglądają na dokręcone.

Przychodzi Wam do głowy co tam sprawdzić?

Zsunięta guma dolotu z gaźnika lub luźna opaska.
Przerabiałem to

Także ten, Panie...
Nie były zsunięte ale rzeczywiście zarówno z jednej jak i drugiej strony gaźnika były dość luźne.
Dodatkowo jeden cybant od strony silnika był zerwany i nie dało się dokręcić.
To wymusiło wymianę chińskich na polskie.
Te chińskie fajne bo maja małe łby więc mieszczą się miedzy gumę a taka blaszkę.
W żadnym naszym sklepie nie znalazłem identycznych więc założyłem większe i dokręciłem na maksa.
Zawsze mam wrażenie, że coś połamię jak dokręcam tak na zicher...
No ale jest zrobione i cybanty prawdziwe założone.
Nie ma prawa ciec ani wiać lewym wiatrem :)

Dziękuję za podpowiedź.
...z zawodu jestem...człowiekiem...

Offline Mr.Whitie

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 504
  • Model: M11 Cafe 125
Odp: Nowy M11 Cafe WWA
« Odpowiedź #149 dnia: 25 Maj 2016, 20:34 »
Jechałem se dziś autostradą kilka km...
Bałem się tej podróży bo ... mnie wyprzedzali zawsze:)

No ale z racji tego, że wybiło mi już ze 600km postanowiłem, że go dziś sprawdzę:)
No i tak się pochwalę, że śmiało jedzie to sobie 90-95 licznikowe i jak trzeba to jeszcze ma rezerwę.

Tyle mi starczy przy tej nauce jazdy.

To taka dygresyjka.

Teraz pytanie.
Gdzie i jak myjecie swoje Junkersy?
...z zawodu jestem...człowiekiem...