Autor Wątek: Junak M16 320cm3 - moja opinia  (Przeczytany 543 razy)

Offline cezkrk

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 47
  • Model: Biały M16 320 był jest Hyosung Aquila GV 650
Junak M16 320cm3 - moja opinia
« dnia: 12 Wrzesień 2016, 20:53 »
Witam

Mam ww. junaczka od początku sezonu i parę kilometrów już przejechałem i co?... brakuje mi jeszcze jednego biegu  >:( wiele razy lecąc powyżej stówki szukam jeszcze jednego biegu a tu nima  :'(
Moto furczy, się wysila a tu kolejnego biegu nima coby obroty spadały i silnika nie rozerwały - ładnie mi to wyszło  :)
A co Wy myślicie o pracy silnika??   
Co do wad to pomimo wymienionego siedzenia i zmienionych amorów - tył, to i tak po 30-50 kilosach dupa boli - fakt, ze moja nie jest mała  :P
Generalnie moto Ok i ten wygląd - banan na mordzie  jak się nim pomyka  8)
« Ostatnia zmiana: 12 Wrzesień 2016, 21:09 wysłana przez cezkrk »

Offline kryha666

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 616
  • Model: M16 125 :)
Odp: Junak M16 320cm3 - moja opinia
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Wrzesień 2016, 21:38 »
Co do brakującego biegu - jaką masz zębatkę?
Fabryka chyba dawała na tył 34 zęby ale chłopaki zmieniali nawet na 28 i sobie chwalili ;)
Co zrobiłeś z siedzeniem i jak wymieniłeś amorki?
Jak zastosowałeś żelik to już powinno być Ci dobrze ;)
Ale ta wymiana amorków mnie zaciekawiła 8)

Offline Vger

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 370
  • Model: m16 320 najszybsza wersja (czerwony)
Odp: Junak M16 320cm3 - moja opinia
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Wrzesień 2016, 22:02 »
Ja fabrycznie miałem 32 w almocie dali mi fabryczne 34 nibynjakaś zmiana i sobie chwale. Predkosc sie nie zmieniła tyle że glośniej ale ma naprawde niezle odejście, coś jak mercedes 320 cdi  bo z takim byłem na światłach i trzymało równo puki prędkość nie podskoczyła.
Czerwony M16 jest najszybszy, czerwone auta są najszybsze (Ferrari) i kobiety w czerwieni są najszybsze ;)

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2102
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Junak M16 320cm3 - moja opinia
« Odpowiedź #3 dnia: 12 Wrzesień 2016, 22:13 »
Szybciej jedziesz prędzej dojedziesz kròcej jedziesz ;)
80-90 to jest Junkerska prędkość przelotowa.
Moja 11 na tylnej -2 zęby robi 16 (i to czerwoną) o tak myk myk.
Fakt ze ja pół motonga mam a sam waze 80 kilka kg.

Do 100 rządze potem dogania mnie 16 :)


Offline cezkrk

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 47
  • Model: Biały M16 320 był jest Hyosung Aquila GV 650
Odp: Junak M16 320cm3 - moja opinia
« Odpowiedź #4 dnia: 14 Wrzesień 2016, 20:21 »
Hejka

Siedzisko obszyte "skórą" z grawerem M16- red, niestety to raczej dodatkowa gąbka, co do amorów tył to pochodzą z MZ-tki 250 Made in DDR i dają radę  :D
Co do zębatki to jest oryginalna i może tu tkwi problem?  :-X

Offline F 319

  • Kuba
  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 91
  • Starość to nie wiek, tylko stan umysłu...
  • Model: M16 320 black mat
Odp: Junak M16 320cm3 - moja opinia
« Odpowiedź #5 dnia: 04 Październik 2016, 22:12 »
Wymień zębatkę PRZÓD (taniej i łatwiej) - wystarczy 1 ząb więcej (ok 8-10 % większa prędkość maks. i DŁUŻSZE BIEGI!!! - w końcu niewkurw...jąco krótka jedynka) - obniżenia mocy nie czuję; poza w/w mniejsza na tył daje psujące zwiększenie momentu na piaście w tylnym kole. Amortyzatory - maksymalnie wysokie i maksymalnie twarde (moja masa własna CETNAR+ i po tej regulacji przestał dobijać - mniej boli). Jak zmienisz, opisz wrażenia. Pozdro.

Offline Łysy

  • MadaFaka
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 2552
  • Wolność jest wtedy, kiedy nie musisz przepraszać..
  • Model: M 16 + Suzuki LS 650 Savage + HD FXSTC '95
Odp: Junak M16 320cm3 - moja opinia
« Odpowiedź #6 dnia: 05 Październik 2016, 17:52 »
Tam nie wejdzie większa zębatka....
Mój Junak- moja  duma !!! Harley mój to jest TO !!!

Offline Skrzypek

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 54
  • Model: Junak m16, 320cm, czarny+chrom, 2010r
Odp: Junak M16 320cm3 - moja opinia
« Odpowiedź #7 dnia: 06 Październik 2016, 21:36 »
Też chętnie bym zobaczył "nowe" siedzenie i amortyzatory? Może mógłbyś umieścić jakieś zdjęcia? Miejsce zębatki przedniej widziałem i tam jest chyba za ciasno na zmianę, choćby o jeden ząb więcej? Po prostu się nie zmieści moim zdaniem, ale jeżeli ktoś to przetestował to również chętnie obejrzę?
olej MOTUL 15W50 300V, świece NGK CR7HIX, klocki hamulcowe przód i tył TRW LUCAS. Narazie więcej zmian nie ma :-)

Offline F 319

  • Kuba
  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 91
  • Starość to nie wiek, tylko stan umysłu...
  • Model: M16 320 black mat
Odp: Junak M16 320cm3 - moja opinia
« Odpowiedź #8 dnia: 07 Październik 2016, 16:12 »
Przednia zębatka - może nie większa (fi), ale więcej zębów (14 - chyba; nie będę znowu rozkręcał). Mam taką założoną, jeszcze raz: różnica spora - dłuższe biegi i większa Vmax.

Offline F 319

  • Kuba
  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 91
  • Starość to nie wiek, tylko stan umysłu...
  • Model: M16 320 black mat
Odp: Junak M16 320cm3 - moja opinia
« Odpowiedź #9 dnia: 07 Październik 2016, 16:26 »
I dopiska - namiar na zębatkę przód: MotoSzwarc, Legionowo, Jagiellońska 63, 792 121 141

Offline FrrFurr

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 133
  • Model: Był M16 320 Jest Vulcan 900
Odp: Junak M16 320cm3 - moja opinia
« Odpowiedź #10 dnia: 07 Październik 2016, 21:10 »
Przednia zębatka - może nie większa (fi), ale więcej zębów (14 - chyba; nie będę znowu rozkręcał). Mam taką założoną, jeszcze raz: różnica spora - dłuższe biegi i większa Vmax.
14 zębów z przodu to oryginał...
Franky_Furbo jakby kto pytał :)