Autor Wątek: euro 4  (Przeczytany 275 razy)

Offline DOLEGOS

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 15
  • Model: M 11
euro 4
« dnia: 21 Marzec 2017, 22:27 »
witam,
i jak oceniacie zmiany i przepisy norm euro 4 obowiązkowe wtryski i abs , jedna dźwignia która uruchamia dwa hamulce jednoczesnie i inne duperele jak sadzicie czy to jest potrzebne czy tylko po to zeby z naszej kieszeni płacić wiecej ?

Offline kryha666

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 629
  • Model: M16 125 :)
Odp: euro 4
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Marzec 2017, 12:20 »
Wszystkie te wodotryski to kolejny drenaż kieszeni. Euro 4 spalin jak i inne obostrzenia dotyczące motocykli mają wpływać na budżet a nie bezpieczeństwo. Jak jeździsz puszką to wiesz, że nawet najlepsze wspomagacze hamowania nie zastąpią myślenia co ma kilkukrotne przebicie jeżdżąc motocyklem.
To moje zdanie 8)

Offline Vger

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 383
  • Model: m16 320 najszybsza wersja (czerwony)
Odp: euro 4
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Marzec 2017, 12:56 »
No ja uważam inaczej, kto musiał kiedyś awaryjnie hamować motocyklem ten doceni ABS. Zwłaszcza w naszych jankach, bo człowiek w stresie zaciska mocno hamulec i kierownica Ci potem lata na wszystkie strony i nie trudno o glebę.
Czerwony M16 jest najszybszy, czerwone auta są najszybsze (Ferrari) i kobiety w czerwieni są najszybsze ;)

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2107
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: euro 4
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Marzec 2017, 13:15 »
ABS to bym łyknął i jeszcze coś jak ESP żeby nie zerwac trakcji przy redukcji lub odpuszczeniu gazu.

Offline mc_enc

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 472
  • śpiesz się powoli... na śmierć zawsze zdążysz
  • Model: Był M-11 320 cm3 Jest DL650XT
Odp: euro 4
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Marzec 2017, 14:06 »
ABS to bym łyknął i jeszcze coś jak ESP żeby nie zerwac trakcji przy redukcji lub odpuszczeniu gazu.
a ja bym jeszcze przełknął wtrysk, choć gaźniki też miały swój urok (ten wspaniały zapaszek paliwa... ;))

Offline kryha666

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 629
  • Model: M16 125 :)
Odp: euro 4
« Odpowiedź #5 dnia: 23 Marzec 2017, 20:41 »
No ja uważam inaczej, kto musiał kiedyś awaryjnie hamować motocyklem ten doceni ABS. Zwłaszcza w naszych jankach, bo człowiek w stresie zaciska mocno hamulec i kierownica Ci potem lata na wszystkie strony i nie trudno o glebę.
Żeby poczuć hamulec w M16 wystarczy zmienić klocki - różnica totalna. Kto zmienił ten wie ;) ABS w tej masie motocykla jest zbędny i niewiele zdziała w razie draki. Zmiana klocków a najlepiej jeszcze gum i masz pełne panowanie nad maszyną 8)

a ja bym jeszcze przełknął wtrysk, choć gaźniki też miały swój urok (ten wspaniały zapaszek paliwa... ;))
Wtryski są fajne dopóki coś nie zacznie szwankować bo komputer diagnostyczny dostępny jest tylko za wielkim murem ;) Gaźniki każdy jest w stanie obrobić i pozmieniać co tylko mu się podoba 8)

Offline darul

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 885
  • Model: M16 - czerwony
Odp: euro 4
« Odpowiedź #6 dnia: 24 Marzec 2017, 18:50 »
No ja uważam inaczej, kto musiał kiedyś awaryjnie hamować motocyklem ten doceni ABS. Zwłaszcza w naszych jankach, bo człowiek w stresie zaciska mocno hamulec i kierownica Ci potem lata na wszystkie strony i nie trudno o glebę.
Żeby poczuć hamulec w M16 wystarczy zmienić klocki - różnica totalna. Kto zmienił ten wie ;) ABS w tej masie motocykla jest zbędny i niewiele zdziała w razie draki. Zmiana klocków a najlepiej jeszcze gum i masz pełne panowanie nad maszyną 8)



pozwolę  sobie nie zgodzić się z Tobą
mając dobre opony i klocki ale niestety brak ABS, straciłem 2 miesiące z poprzedniego sezonu...
Darek

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2107
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: euro 4
« Odpowiedź #7 dnia: 24 Marzec 2017, 19:00 »
2 miesiące się zatrzymywałeś :)

Offline darul

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 885
  • Model: M16 - czerwony
Odp: euro 4
« Odpowiedź #8 dnia: 24 Marzec 2017, 22:26 »
2 miesiące się zatrzymywałeś :)

tia - w szpitalu
Darek