Autor Wątek: EGR / EVAP  (Przeczytany 662 razy)

Offline Mr.Whitie

• Uzytkownik
  • Model: M11 Cafe 125
EGR / EVAP
« dnia: 25 Maj 2017, 10:09 »
Cześć

W tych naszych 125 jest niepotrzebnie całkowicie zawór EGR / EVAP czy jak tam go sobie chcemy nazywać.
Chciałbym całkowicie usunąć tą instalację.
Niestety nie mam umiejętności i narzędzi żeby sobie wystrugać zaślepki na Cylinder....
Wiecie może czy ktoś ma dedykowane? Może od czegoś pasują? A może ktoś będzie łaskaw zrobić mi takie za Bilety Narodowego Banku Polskiego?

Będę zobowiązany.

Za wszelkie ewentualne porady co jeszcze zaślepić jak już to usunę, będę oczywiście zobowiązany.
...z zawodu jestem...człowiekiem...

Offline trzysta

• Uzytkownik
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: EGR / EVAP
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Maj 2017, 10:34 »
Bonzo wbił pałeczki do jedzenia w przewody :).

Offline Mr.Whitie

• Uzytkownik
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Maj 2017, 10:43 »
Chce całą instalację wyrzucić.

Offline Jacek_67

• Ojciec miał Junaka, ma go syn, wnuk też będzie miał i nie ma to tamto.
  • Uzytkownik
  • Nieważy jest wiek - ważna jest pasja. ....
  • Model: Biało-czarny M-16 320cm
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Maj 2017, 10:52 »
Jak nic nie znajdziesz, to w przyszłym tygodniu coś możemy pokombinować. :-)

Offline Mr.Whitie

• Uzytkownik
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Maj 2017, 10:57 »
Ooo widzisz. Dzięki.

Offline Jacek_67

• Uzytkownik
« Odpowiedź #5 dnia: 25 Maj 2017, 11:39 »
Ale jak nic nie znajdziesz.... :-)

Offline Kefir

• Uzytkownik
  • Model: M11 125ccm
« Odpowiedź #6 dnia: 25 Maj 2017, 12:12 »
możecie wrzucić jakąs fote co i gdzie trzeba zaslepic?
Zanim padłeś, jeszcze ziemię przeżegnałeś ręką.
Czy to była kula, synku, czy to serce pękło?
K.K. Baczyński 20. III. 1944 r.

Offline Aikon

• Uzytkownik
  • Model: M11 125

Offline Bonzo

• Uzytkownik
  • Lepiej być panem w piekle niż sługa w niebie ...
  • Model: Był M16 125, jest Boulevard C90T
« Odpowiedź #8 dnia: 25 Maj 2017, 19:40 »