Autor Wątek: Zakup Junaka  (Przeczytany 949 razy)

sandra

• Gość
Zakup Junaka
« dnia: 14 Czerwiec 2017, 18:18 »
Witam wszystkich forumowiczów i pasjonatów Junaków.
Pochodzę z centrum Warszawy. Od dwóch tyg. jestem szczęśliwą posiadaczką prawka na motocykl 😊
Niestety nie posiadam jeszcze Junaka ale nie ukrywam, że bardzo mi się podabają i myślę o zakupie jakiegoś egzemplarza dla kobiety. Niestety jestem osobą początkującą i nigdy nie miałam takiej zabawki. Bardzo proszę o poradę jaki Junak byłby dla mnie najlepszy, coś bezpiecznego dla kobiety, na co mam zwrócić uwagę, jaki salon polecacie najlepiej w Warszawie bądź w okolicach. Serdecznie wszystkich pozdrawiam.

Offline RED

• Uzytkownik
  • kiedyś się ogarnę ale jeszcze nie czas
  • Model: M-16 320 Suzuki Intruder VS 800
Odp: Zakup Junaka
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Czerwiec 2017, 18:58 »
Na początek to witaj a co do zakupu to musisz usiąść przymierzyć jak to kobieta  :D

Offline Vger

• Uzytkownik
  • Model: m16 320 najszybsza wersja (czerwony)
« Odpowiedź #2 dnia: 14 Czerwiec 2017, 18:59 »
Powitać  8)

Wpierw musisz się określić jaki typ motocykla Ci się podoba czy chopper, naked, turystyk itd. Junak jaki by nie był to dobry wybór na początek bo nie ma za wiele mocy co akurat jeśli chodzi o pierwszy motocykl jest plusem, zaczynając łatwo jest dać się ponieść fantazji i trochę przesadzić z prędkością  ;)
I jeszcze jedno nie ma czegoś takiego jak bezpieczny motocykl tutaj liczą się umiejętności i rozwaga. A jeśli wybierzesz junaka i chcesz podnieść bezpieczeństwo to bez wyjeżdżania z salony trzeba wymienić opony (fabryczne to tragedia) i koniecznie wybierz model z ABSem to znacznie zwiększa bezpieczeństwo początkującego.
« Ostatnia zmiana: 14 Czerwiec 2017, 19:02 wysłana przez Vger »
Czerwony M16 jest najszybszy, czerwone auta są najszybsze (Ferrari) i kobiety w czerwieni są najszybsze ;)

Offline kryha666

• Uzytkownik
  • Model: M16 125 :)
« Odpowiedź #3 dnia: 14 Czerwiec 2017, 19:03 »
Cześć Sandra!