Autor Wątek: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16  (Przeczytany 29527 razy)

Offline nemook

  • Priv
  • Wiadomości: 1081
    • Galeria Nemook'a
  • Model: M16
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #50 dnia: 04 Lipiec 2012, 16:57 »
spokojnie, niedługo będę cus wiedział, czy jest jakies lekarstwo na tą przypadłośc.
W almocie nie maja zielonego pojęcia o co kamman :(
W Almocie mi powiedzieli ze pradnica do dupy, chcieli dac wieksza lepsza, ale podobno koszty sa za duze...i sie nie oplaca...

zdzichfur

  • Gość
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #51 dnia: 04 Lipiec 2012, 17:13 »
Piotr nie sugeruj się moją wypowiedzią o przekaźnikach, bo poprawiłem się   później  że chodziło mi o regulator napięcia, Panowie  na logikę ma to wszystko sens , jakiej prądnicy byście tam nie upchnęli to jak regulator da tylko w instalację 120-140W więcej prądu nie będzie i koniec , więc może faktycznie niech jakiś magik pomierzy ile prądu w watach dostaje regulator napięcia a ile on nam daje dalej w instalacje i temat się rozwiąże .

Offline nemook

  • Priv
  • Wiadomości: 1081
    • Galeria Nemook'a
  • Model: M16
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #52 dnia: 04 Lipiec 2012, 17:53 »
Piotr nie sugeruj się moją wypowiedzią o przekaźnikach, bo poprawiłem się   później  że chodziło mi o regulator napięcia, Panowie  na logikę ma to wszystko sens , jakiej prądnicy byście tam nie upchnęli to jak regulator da tylko w instalację 120-140W więcej prądu nie będzie i koniec , więc może faktycznie niech jakiś magik pomierzy ile prądu w watach dostaje regulator napięcia a ile on nam daje dalej w instalacje i temat się rozwiąże .
Zdzichu mi chodzi o przekaźniki od kierunków(szczegóły w wątku z zarówkami), a to osobna sprawa:) Nie związana z regulatorem:)

zdzichfur

  • Gość
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #53 dnia: 04 Lipiec 2012, 18:12 »
AAAA TO , OK   ;)

Offline Łysy

  • MadaFaka
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 2565
  • Wolność jest wtedy, kiedy nie musisz przepraszać..
  • Model: M 16 + Suzuki LS 650 Savage + HD FXSTC '95
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #54 dnia: 04 Lipiec 2012, 19:00 »
Panowie, kierunkami nie ma się co przejmować bo przecież używane są raczej sporadycznie niż ciągle. Jak zapierdalacie higwayem to raczej nie używacie. Najwięcej żre H 4 55/60 w.
Mój Junak- moja  duma !!! Harley mój to jest TO !!!

zdzichfur

  • Gość
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #55 dnia: 04 Lipiec 2012, 19:45 »
Łysy sytuacja taka :
stoisz na krzyżowce masz skręcić w jakąś stronę, moto trzymasz na hamulcu bo masz delikatnie pod góreczkę no i oczywiście światła włączone bo są obowiązkowe i masz max pobór bo wentyl zapewne też  się załączył bo przecie jesteś w trasie i jest max pobór prądu   :-\

Offline Łysy

  • MadaFaka
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 2565
  • Wolność jest wtedy, kiedy nie musisz przepraszać..
  • Model: M 16 + Suzuki LS 650 Savage + HD FXSTC '95
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #56 dnia: 04 Lipiec 2012, 19:57 »
i dlatego trza mieć elektroniczny przerywacz :))
Mój Junak- moja  duma !!! Harley mój to jest TO !!!

Offline Kyokushin

  • Priv
  • Wiadomości: 509
    • BMW Sport
  • Model: Był M16
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #57 dnia: 06 Lipiec 2012, 00:19 »
Panowie, kierunkami nie ma się co przejmować bo przecież używane są raczej sporadycznie niż ciągle. Jak zapierdalacie higwayem to raczej nie używacie. Najwięcej żre H 4 55/60 w.

No ostatnio zapierdalam na hajłeju, odwijam niczym Stoner na białej kresce, do końca, pomyślałem, najwyżej powiem 'bo lubie zapierdalać', dzida szła jak wściekła, całe 136  ;D ;D ;D Mao brakowao ;D

Słowo 'zapierdalać' w przypadku M16 brzmi tak jakbyś powiedział że żółw spierdolił i go nie ma :D

Offline i

  • Priv
  • Wiadomości: 576
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #58 dnia: 06 Lipiec 2012, 08:52 »
Panowie, kierunkami nie ma się co przejmować bo przecież używane są raczej sporadycznie niż ciągle. Jak zapierdalacie higwayem to raczej nie używacie. Najwięcej żre H 4 55/60 w.

No ostatnio zapierdalam na hajłeju, odwijam niczym Stoner na białej kresce, do końca, pomyślałem, najwyżej powiem 'bo lubie zapierdalać', dzida szła jak wściekła, całe 136  ;D ;D ;D Mao brakowao ;D

Słowo 'zapierdalać' w przypadku M16 brzmi tak jakbyś powiedział że żółw spierdolił i go nie ma :D

136 licznikowe to jakieś 110 w rzeczywistości - toż to szok :)
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Offline radek

  • Heaven's Rider [ * 8.09.2012 ]
  • Priv
  • Wiadomości: 275
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #59 dnia: 06 Lipiec 2012, 09:50 »
136 licznikowe to jakieś 110 w rzeczywistości - toż to szok :)

chyba to przez to (te różnice), że koło przednie macie większe niż m-11, bo wszyscy m16 mówią, że licznik kłamie, a m11 na to nie narzekają.

ja wczoraj na wieczornym kaszubskim wypadzie ze szlifierkami porównałem odczyty i zero różnic
"ale bajka, dosiadać tego bike'a..."

Offline nemook

  • Priv
  • Wiadomości: 1081
    • Galeria Nemook'a
  • Model: M16
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #60 dnia: 06 Lipiec 2012, 09:59 »
136 licznikowe to jakieś 110 w rzeczywistości - toż to szok :)
chyba to przez to (te różnice), że koło przednie macie większe niż m-11, bo wszyscy m16 mówią, że licznik kłamie, a m11 na to nie narzekają.
ja wczoraj na wieczornym kaszubskim wypadzie ze szlifierkami porównałem odczyty i zero różnic

ja mam roznice miedzy predkosciomierzem a navi jakies 5km wiec tragedii nie ma.

Offline Kyokushin

  • Priv
  • Wiadomości: 509
    • BMW Sport
  • Model: Był M16
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #61 dnia: 06 Lipiec 2012, 16:28 »
Sprawdziłem dziś z gps, ja mam przekłamanie 9-10km/h.
No kpina jakaś po prostu.

Naładuje mi się bateria, jeszcze zejdę z innym GPS'em, odczyt robiłem z nagrania trasy.

No co za syf. Najpierw wał z moca, teraz wał z prędkością, do tego opony z gówna, klocki z ryżu i płyn hamulcowy z gluta. Można powiedzieć że M16 u mnie jest już na ostatniej prostej. Mam dość wałów.

Drugi raz bym tego nie kupił. Nigdy wiecej nie kupie żadnego chińskiego wynalazku. Ani nic polskiego. Chciałem dobrze, wyszło jak zwykle w tym pieprzonym oszukańczym kraju.

Przecież jakbym wiedzial że to technicznie jet takie gówniane, że z 320ccm na wtrysku, nie pociśnie 140 i nie ma tych 23KM nawet, to bym sobie CBR250r kupił. I byłbym bardziej zadowolony. Wkurzyłem sie.
« Ostatnia zmiana: 06 Lipiec 2012, 17:16 wysłana przez Kyokushin »

Offline Ikasawa

  • Priv
  • Wiadomości: 52
  • Model: m16
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #62 dnia: 06 Lipiec 2012, 18:54 »
No widzisz Nemo chociaż licznik masz sprawny. U mnie przekłamanie to średnio 12-14 km/h. Zdecydowanie gorzej niż u Ciebie.

Offline radek

  • Heaven's Rider [ * 8.09.2012 ]
  • Priv
  • Wiadomości: 275
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #63 dnia: 06 Lipiec 2012, 19:35 »
Sprawdziłem dziś z gps, ja mam przekłamanie 9-10km/h.
No kpina jakaś po prostu.

Naładuje mi się bateria, jeszcze zejdę z innym GPS'em, odczyt robiłem z nagrania trasy.

No co za syf. Najpierw wał z moca, teraz wał z prędkością, do tego opony z gówna, klocki z ryżu i płyn hamulcowy z gluta. Można powiedzieć że M16 u mnie jest już na ostatniej prostej. Mam dość wałów.

Drugi raz bym tego nie kupił. Nigdy wiecej nie kupie żadnego chińskiego wynalazku. Ani nic polskiego. Chciałem dobrze, wyszło jak zwykle w tym pieprzonym oszukańczym kraju.

Przecież jakbym wiedzial że to technicznie jet takie gówniane, że z 320ccm na wtrysku, nie pociśnie 140 i nie ma tych 23KM nawet, to bym sobie CBR250r kupił. I byłbym bardziej zadowolony. Wkurzyłem sie.

ja tam mojego junaka polubiłem już, mimo że na początku też mnie mocno wqwiał...

dalej mnie wqwia - piszczeniem, szarpaniem, itp. gadżetami, ale od czasu, jak jedna babcia powiedziała mi, że ona z mężem też mieli oryginalnego CZESKIEGO junaka, to już wymiękłem i więcej od tej pory mu wybaczam
"ale bajka, dosiadać tego bike'a..."

Offline Łysy

  • MadaFaka
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 2565
  • Wolność jest wtedy, kiedy nie musisz przepraszać..
  • Model: M 16 + Suzuki LS 650 Savage + HD FXSTC '95
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #64 dnia: 06 Lipiec 2012, 19:54 »
dybre, Czeski Junak........<ROTFL>
Mój Junak- moja  duma !!! Harley mój to jest TO !!!

zdzichfur

  • Gość
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #65 dnia: 06 Lipiec 2012, 20:20 »
ja tam moje m16 to nawet zaczynam kochac , jak do tej pory to tylko zjaral mi sie bezpiecznik i zarowka , co prawda jeszcze sporo mi brakuje by tak okazywac uczucie do sprzeta jak Danus ale wdzystko jest na dobrej drodze , docieramy sie w tym zwiazku :-)


Offline radek

  • Heaven's Rider [ * 8.09.2012 ]
  • Priv
  • Wiadomości: 275
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #66 dnia: 06 Lipiec 2012, 20:22 »
ja tam moje m16 to nawet zaczynam kochac , jak do tej pory to tylko zjaral mi sie bezpiecznik i zarowka , co prawda jeszcze sporo mi brakuje by tak okazywac uczucie do sprzeta jak Danus ale wdzystko jest na dobrej drodze , docieramy sie w tym zwiazku :-)

a jaki macie staż (czyli przebieg) ?
"ale bajka, dosiadać tego bike'a..."

zdzichfur

  • Gość
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #67 dnia: 06 Lipiec 2012, 20:25 »
Jestesmy juz po 5000 przebiegu i niebawem bedzie rocznica naszego zwiazku :-)

Offline radek

  • Heaven's Rider [ * 8.09.2012 ]
  • Priv
  • Wiadomości: 275
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #68 dnia: 06 Lipiec 2012, 20:46 »
ja mam 8200 km i na razie tylko szorstka przyjaźń
"ale bajka, dosiadać tego bike'a..."

Offline Kyokushin

  • Priv
  • Wiadomości: 509
    • BMW Sport
  • Model: Był M16
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #69 dnia: 06 Lipiec 2012, 21:31 »
ja 3100, sprawdziłem - przekłamuje o równe 10. Droga ku Allegro. Z dnia na dzień, im więcej wałków odkrywam tym co raz mniej chęci mam to mieć i tym jeździć.
« Ostatnia zmiana: 06 Lipiec 2012, 21:41 wysłana przez Kyokushin »

Offline Adam M

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 47
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #70 dnia: 06 Lipiec 2012, 21:59 »
Czy spodziewales sie ze bedziesz po prostu lal paliwko i jezdzil ?
Na chinskim sprzecie ?

Przeczytalem jeszcze kilka twoich postow z problemami - noz sie w kieszeni otwiera.
Twoj problem z wypadajaca dwojka to wina niedokladnie zrobionych lub juz zuzytych sprzegiel
klowych dwojki - powazna robota zwiazana z rozpolawianiem silnika i wymiana pary kol zebatych.

Tytulowy problem tego watku - braki pradu to za maly alternator zeby obwieszac ten sprzet girlandami swiatel.
W dodatku wypowiedzi inz Czwordona o altku dajacym 1500 W - totalna bzdura
zadna wymiana reglera ( regler = prostownik + ogranicznik pradu do jakiejs ustalonej wartosci, zwykle 14.5 V ) nic tutaj nie pomoze.
Altek i tak pracuje caly czas na 100%, a regler uwala tylko nadwyzki pradu na mase.
Zakladajcie LEDy.
« Ostatnia zmiana: 06 Lipiec 2012, 22:12 wysłana przez Adam M »

zdzichfur

  • Gość
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #71 dnia: 06 Lipiec 2012, 22:02 »
Moj przeklamuje najbardziej , lecialem 165 licznikowe co na navi pokazalo 135 km/h ale czy to powod by go nienawidziec , czerpie radoche z jazdy nim , i ubolewam tylko ze mam tak malo wolnego czasu na latanie nim .

Offline Kyokushin

  • Priv
  • Wiadomości: 509
    • BMW Sport
  • Model: Był M16
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #72 dnia: 06 Lipiec 2012, 22:12 »
Czy spodziewales sie ze bedziesz po prostu lal paliwko i jezdzil ?
Na chinskim sprzecie ?

A czego mam się spodziewać?
Przepraszam bardzo mam ofertę, płace pieniądze, to się spodziewam dokładnie tego, co mi się oferuje, a nie śmiecia.
Jak ja coś ludziom oferuję, powiem że zrobię, otrzymują dokładnie to co mieli obiecane, lub więcej, lepiej, nie gorzej. Tego samego również wymagam od innych.

Ja leje paliwo i jeżdżę, ale sprzęt nie jest taki jaki miał być, dodatkowo miał gówniane komponenty które co prawda już zmieniłem, ale bezpośrednio zagrażały mojemu życiu - opony, klocki, płyn hamulcowy. Dokładnie na każdym kroku coś. Nic tylko się zastanawiać kiedy puści spaw na ramie, kiedy pęknie dźwignia hamulca, kiedy zablokuje się silnik...

Mam dziś zły dzień.

Offline nemook

  • Priv
  • Wiadomości: 1081
    • Galeria Nemook'a
  • Model: M16
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #73 dnia: 06 Lipiec 2012, 22:18 »
Czy spodziewales sie ze bedziesz po prostu lal paliwko i jezdzil ?
Na chinskim sprzecie ?

A czego mam się spodziewać?
Przepraszam bardzo mam ofertę, płace pieniądze, to się spodziewam dokładnie tego, co mi się oferuje, a nie śmiecia.
Jak ja coś ludziom oferuję, powiem że zrobię, otrzymują dokładnie to co mieli obiecane, lub więcej, lepiej, nie gorzej. Tego samego również wymagam od innych.

Ja leje paliwo i jeżdżę, ale sprzęt nie jest taki jaki miał być, dodatkowo miał gówniane komponenty które co prawda już zmieniłem, ale bezpośrednio zagrażały mojemu życiu - opony, klocki, płyn hamulcowy. Dokładnie na każdym kroku coś. Nic tylko się zastanawiać kiedy puści spaw na ramie, kiedy pęknie dźwignia hamulca, kiedy zablokuje się silnik...

Mam dziś zły dzień.

Andrzej jak ja jaszcze smigam to jest ok:)

Offline Łysy

  • MadaFaka
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 2565
  • Wolność jest wtedy, kiedy nie musisz przepraszać..
  • Model: M 16 + Suzuki LS 650 Savage + HD FXSTC '95
Odp: Prąd a raczej jego niedobór w Junaku M 16
« Odpowiedź #74 dnia: 06 Lipiec 2012, 22:57 »
Andrzej, relax, właśnie zaczął sie weekend :)
Mój Junak- moja  duma !!! Harley mój to jest TO !!!