Autor Wątek: Przeróbka standardowego tłumika  (Przeczytany 30866 razy)

Offline Maciekk

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 236
  • Model: Junak M16 125cc - mini-junkers
Odp: Przeróbka standardowego tłumika
« Odpowiedź #175 dnia: 16 Wrzesień 2016, 10:56 »
dobre, gra miarowo i basowo czyli tak jak powinno!

Offline Vector

  • Poczatkujacy
  • Wiadomości: 4
  • Model: M16 125
Odp: Przeróbka standardowego tłumika
« Odpowiedź #176 dnia: 15 Maj 2017, 18:53 »
Panowie takie pytanie mam do Was, mianowicie...
Rok śmigałem na oryginalnych wydechach, ale ostatnio coraz bardziej zaczął mnie denerwować ten skuterkowy bzyk. Odkręciłem rury za katalizatorami, odpaliłem i ... zakochałem się. Już chwyciłem diaxa by ciąć końcówki jednak po chwili namysłu doszedłem do wniosku, by trochę pojeździć i przekonać się, czy oprócz sąsiadów decybele nie będą wkurwiać i mnie.
Otwory montażowe na rurę mają tolerancję błędu, więc zrobiłem taki myk jak na zdjęciu. Czy to zupełnie bezpieczne dla silnika?
Gdy jako młody gnojek odkręciłem wydech w moim simsonku kolega - mechanik coś gadał, że wypluje on w końcu pierścienie.
« Ostatnia zmiana: 17 Maj 2017, 16:36 wysłana przez NGN 27 »

Offline Vger

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 370
  • Model: m16 320 najszybsza wersja (czerwony)
Odp: Przeróbka standardowego tłumika
« Odpowiedź #177 dnia: 15 Maj 2017, 22:54 »
Ja tam się nie znam, ale gdy wracałem z Iłek z Gandalfem i po 100 km jazdy 110 km/h powiedziałem Gandalfowi, że już nie wytrzymam w tym hałasie wyciągnął z sakwy lekarstwo...
...nazywa się to stopery i po wsadzeniu do uszu pognałem w ciszy  ;D
Czerwony M16 jest najszybszy, czerwone auta są najszybsze (Ferrari) i kobiety w czerwieni są najszybsze ;)