Autor W▒tek: Prasa o Junaku  (Przeczytany 9173 razy)

zdzichfur

  • GoŠ
Prasa o Junaku
« dnia: 18 Pa╝dziernik 2011, 22:56 »





















Kolejne wypociny w SM :



Je┼╝eli test robi kole┼Ť ze zdj─Öcia, to jak on mo┼╝e pisa─ç ┼╝e mu M16 dobija  :-/
ile ten kole┼Ť mo┼╝e wa┼╝y─ç  :?:  przy mojej wadze 110,3 kg - specjalnie stan─ů┼éem na wadze i teraz tego ┼╝a┼éuje bo ma┼é┼╝onka widzia┼éa wynik  :lol:  - nic mi nie dobija dopiero jak moj─ů ┼Ťlubn─ů posadz─Ö na moto i razem jedziemy to potrafi opona dobi─ç do b┼éotnika na wybojach.

Kolejny artyku┼é w ┼ÜM, bardzo skromny i gdyby nie kolega z naszego forum to nie wiadomo czy cokolwiek by naskrobali  :lol:   :mrgreen:  :

Offline Fresu

  • Uzytkownik
  • WiadomoÂci: 386
  • Szkie┼éko i oko ;)
  • Model: M11
Odp: Prasa o Junaku
« Odpowied╝ #1 dnia: 21 Pa╝dziernik 2011, 02:44 »




Bo w ┼╝yciu chodzi o to, ┼╝eby nie da─ç si─Ö wydyma─ç.

Offline úysy

  • MadaFaka
  • Administrator
  • *****
  • WiadomoÂci: 2729
  • Pasja czyni wolnym...
  • Model: M 16 LS 650 + HD FXSTC '94
Odp: Prasa o Junaku
« Odpowied╝ #2 dnia: 23 Pa╝dziernik 2011, 15:39 »
Chopper Magazine Nr. 15 pa┼║dziernik 2011




« Ostatnia zmiana: 23 Pa╝dziernik 2011, 15:41 wys│ana przez ┼üysy »
Mˇj Junak- moja  duma !!! Harley mˇ│j to jest TO !!!

zdzichfur

  • GoŠ
Odp: Prasa o Junaku
« Odpowied╝ #3 dnia: 17 Listopad 2011, 07:41 »
Po przeczytaniu kolejnego artyku┼éu a raczej zamieszczonych kilku zda┼ä w ┼ÜM odnosz─Ö wra┼╝enie ┼╝e zacz─ů┼é kto┼Ť inny nim je┼║dzi─ç, a test d┼éugodystansowy jakby w og├│le nie mia┼é sp├│jno┼Ťci








Offline úysy

  • MadaFaka
  • Administrator
  • *****
  • WiadomoÂci: 2729
  • Pasja czyni wolnym...
  • Model: M 16 LS 650 + HD FXSTC '94
Odp: Prasa o Junaku
« Odpowied╝ #4 dnia: 19 Listopad 2011, 23:43 »
czytałem, w sumie niewiele tam napisali. Lepszy jest za to artykuł o Zippie Roadstar 250. Utwierdził mnie tylko w przekonaniu, że M 16 to lepszy wybór :)))
Mˇj Junak- moja  duma !!! Harley mˇ│j to jest TO !!!

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • WiadomoÂci: 2127
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Prasa o Junaku
« Odpowied╝ #5 dnia: 01 Marzec 2012, 22:41 »

Offline MarioT

  • Poczatkujacy
  • WiadomoÂci: 2
  • Mariusz - stra┼╝ak
    • Junak
  • Model: M16 - "black edition"
Odp: Prasa o Junaku
« Odpowied╝ #6 dnia: 02 Maj 2012, 09:16 »
http://motormania.com.pl/testy/motocykle/junak-m16-slodko-kwasny/


Przed obudzeniem do ┼╝ycia jednostki, trzeba rozpracowa─ç stacyjk─Ö. Ciekawe rozwi─ůzanie ÔÇô przekr─Öcasz kluczyk, a nast─Öpnie wyjmujesz i chowasz do kieszeniÔÇŽ

Przed pierwszym uruchomieniem silnika warto uprzedzi─ç s─ůsiad├│w. Mo┼╝na tak┼╝e wyposa┼╝y─ç ich w zestawy zatyczek do uszu lub naparzy─ç uspokajaj─ůcej melisyÔÇŽ Junak ha┼éasuje i to naprawd─Ö solidnie. Gdy pojawia si─Ö w okolicy, dzieci chowaj─ů si─Ö do szafy, krowy przestaj─ů dawa─ç mleko, a kury znosz─ů jaja na twardo. S┼éysz─ůc co┼Ť takiego obstawiasz przynajmniej 750-tk─Ö z ÔÇ×kombinowanymÔÇŁ

zdzichfur

  • GoŠ
Odp: Prasa o Junaku
« Odpowied╝ #7 dnia: 02 Maj 2012, 09:27 »
Mario jest tak jak napisane ale z kominami od Frankiego  ;D

Offline úysy

  • MadaFaka
  • Administrator
  • *****
  • WiadomoÂci: 2729
  • Pasja czyni wolnym...
  • Model: M 16 LS 650 + HD FXSTC '94
Odp: Prasa o Junaku
« Odpowied╝ #8 dnia: 02 Maj 2012, 18:51 »
hehehe, kole┼Ť je┼║dzi┼é ca┼éy czas z w┼é─ůczonym badziewiami jako lightbary z motonautilusa obci─ů┼╝aj─ůc pr─ůdnic─Ö dodatkowymi 110 W i si─Ö dziwi┼é, ┼╝e coraz trudniej zapala┼é :)))))))))))))
Mˇj Junak- moja  duma !!! Harley mˇ│j to jest TO !!!

Offline The_Naturat

  • Priv
  • WiadomoÂci: 109
Odp: Prasa o Junaku
« Odpowied╝ #9 dnia: 02 Maj 2012, 23:16 »
Mario jest tak jak napisane ale z kominami od Frankiego  ;D

Eeee tam! Komin├│w od Franka nie posiadam, a mimo to efekt nie jest gorszy od opisywanego ;D

zdzichfur

  • GoŠ
Odp: Prasa o Junaku
« Odpowied╝ #10 dnia: 03 Maj 2012, 05:35 »
No tak, ale te┼╝ masz puste rurki  :) 

sq3mva

  • GoŠ
Odp: Prasa o Junaku
« Odpowied╝ #11 dnia: 15 Maj 2012, 14:23 »
Symulator choppera
Świat motocykli 06/2012

Offline Efka76

  • Priv
  • WiadomoÂci: 148
  • B┼éogos┼éawieni szurni─Öci, albowiem ju┼╝ tu, na ziemi
  • Model: Junak M16. Czarny- Czarnuch...pod Czarn─ů
Odp: Prasa o Junaku
« Odpowied╝ #12 dnia: 15 Maj 2012, 14:40 »
Cokolwiek by nie napisali o M16 to ca┼éa prawda wyjdzie na tym forum od prawdziwych u┼╝ytkownik├│w a nie testuj─ůcych przez"jaki┼Ť czas". Por├│wnywanie do du┼╝ych maszyn o pojemno┼Ťci ponad 600 mija si─Ö z celem( niech por├│wnuj─ů cienkacza i audice).
Za ta cen─Ö to dobry wyb├│r.

Jedyny zgrzyt...to reklamowanie go i sprzedawanie jako produkt pod polska nazw─ů i cz─Ö┼Ťciowo polski- co mija si─Ö z prawd─ů.

Niestety obecnie ciupage g├│ralska w zakopanym kupisz bez problemowo jako produkt chi┼äski  ;D



ps. Co do "dobijania" tylnego zawieszenia. Nasz junak bez regulacji lekko dobija┼é, po regulacji ┼éadnie ci─ůgnie ponad 150 kg deklarowanych przez producenta( 2 osoby nie g┼éodzone  ;D ;D)

Offline radek

  • Heaven's Rider [ * 8.09.2012 ]
  • Priv
  • WiadomoÂci: 275
Odp: Prasa o Junaku
« Odpowied╝ #13 dnia: 15 Maj 2012, 14:41 »

Eeee tam! Komin├│w od Franka nie posiadam, a mimo to efekt nie jest gorszy od opisywanego ;D

The_Naturat - a sk─ůd masz te swoje rury, bo ostatnio zapomnia┼éem zapyta─ç ?
"ale bajka, dosiada─ç tego bike'a..."

Offline The_Naturat

  • Priv
  • WiadomoÂci: 109
Odp: Prasa o Junaku
« Odpowied╝ #14 dnia: 15 Maj 2012, 15:57 »


The_Naturat - a sk─ůd masz te swoje rury, bo ostatnio zapomnia┼éem zapyta─ç ?
[/quote]

Z Gdyni - kupiłem je razem z Junkersem.

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • WiadomoÂci: 2127
  • Model: M11 - 320cm3

Offline lysy32

  • Uzytkownik
  • WiadomoÂci: 121
  • Model: M11 320i
Odp: Prasa o Junaku
« Odpowied╝ #16 dnia: 05 Maj 2015, 14:31 »
Było było. Nie wiem czy na forum czy w goglach znalazłem :)

Offline Power

  • Uzytkownik
  • WiadomoÂci: 2628
  • Daje rado┼Ť─ç
    • Galeria Power
  • Model: Yamaha MT09 Tracer
Odp: Prasa o Junaku
« Odpowied╝ #17 dnia: 17 Maj 2015, 22:30 »

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • WiadomoÂci: 2127
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Prasa o Junaku
« Odpowied╝ #18 dnia: 17 Maj 2015, 22:43 »
Ale wzrost sprzedazy junka 12 razy a romet 6 tak to czytaj :).

Offline lysy32

  • Uzytkownik
  • WiadomoÂci: 121
  • Model: M11 320i
Odp: Prasa o Junaku
« Odpowied╝ #19 dnia: 15 Czerwiec 2015, 18:19 »
U mnie w firmie na parkingu naliczyłem 4 junaczki w tym mój M11. Rometów nie ma :)

Offline phantom72

  • Uzytkownik
  • WiadomoÂci: 416
  • Jak dbasz ,tak masz
  • Model: Suzuki Intruder VZR 1800 M109R
Odp: Prasa o Junaku
« Odpowied╝ #20 dnia: 18 Czerwiec 2015, 12:05 »
Nie wiem czy to juz gdzies nie bylo ale całkiem objektywny test M16

http://motovoyager.net/2014/06/junak-m16-miejski-twardziel-bez-kompleksow-test/
Nie da Ci ┼╝ona, nie da Ci matka , tego co mo┼╝e da─ç s─ůsiadka :)

Offline Power

  • Uzytkownik
  • WiadomoÂci: 2628
  • Daje rado┼Ť─ç
    • Galeria Power
  • Model: Yamaha MT09 Tracer
Odp: Prasa o Junaku
« Odpowied╝ #21 dnia: 06 Marzec 2016, 14:38 »
Co prawda nie o Junaku, ale warto przeczyta─ç.
http://motocykle.onet.pl/polskie-motocykle-okresu-ii-rzeczypospolitej/gvyht


Pzdr.

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • WiadomoÂci: 2127
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Prasa o Junaku
« Odpowied╝ #22 dnia: 05 Kwiecie˝ 2016, 15:28 »
Było ?
http://www.klub-chinskich-motocykli.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=80:jak-nie-zdobyem-berlina-kacpero&catid=10:2013&Itemid=7



Pierwszy sobotni poranek sierpnia rozpoczyna si─Ö si├│dm─ů rano... jeszcze przeszkadza wspomnienie pi─ůtkowego wieczoru. Mgli┼Ťcie i jako┼Ť kwa┼Ťno prezentuje si─Ö wstaj─ůcy dzie┼ä, albo otwiera─ç browar, albo... decyzja b┼éyskawiczna ÔÇô jad─Ö!
Ju┼╝ od do┼Ť─ç dawna korci mnie aby przekona─ç si─Ö, czy Junak M16 nadaje si─Ö do wypad├│w stricte turystycznych. Je┼╝d┼╝─Ö tym modelem czwarty miesi─ůc, zaliczy┼éem kilka imprez, ale ci─ůgnie jak cholera aby sprawdzi─ç motocykl w d┼éu┼╝szej trasie. Mam mocno ograniczony czas wi─Öc do dyspozycji pozostaje wy┼é─ůcznie weekend.
 Gdzie jecha─ç? Pomys┼é rodzi si─Ö r├│wnie szybko, jak zapada decyzja. Przelec─Ö do Krajnika Dolnego (jakie┼Ť 230km) wje┼╝d┼╝am do Schwedt i przez Angermunde, Eberswalde doje┼╝d┼╝am do Berlina. To plan na dzie┼ä pierwszy. Nocuj─Ö w jakim┼Ť tanim motelu przed Berlinem, w niedziel─Ö od rana zwiedzam miasto i po po┼éudniu zmykam do chaty. Pomys┼é podoba mi si─Ö bardzo.
Szybka kawa, jakie┼Ť dwie kromy razowca i spadam do gara┼╝u. Motocykl jest nowy wi─Öc nie przewiduj─Ö ┼╝adnych niespodzianek. Pobie┼╝ny przegl─ůd ograniczam do minimum: napi─Öcie ┼éa┼äcucha,
stan oleju, p┼éynu ch┼éodz─ůcego, kilka szarpni─Ö─ç kierownic─ů... zdrowy! Ruszam kwadrans przed ├│sm─ů.

Kieruj─Ö si─Ö ÔÇ×10-tk─ůÔÇŁ przez Pi┼é─Ö, Wa┼écz, Miros┼éawiec, Recz a┼╝ do Suchania. Tutaj odbijam w lewo na banie, Pyrzyce maj─ůc ÔÇ×male┼äk─ů st├│wk─ÖÔÇŁ do przej┼Ťcia w Krajniku Dolnym. Droga bezproblemowa nie uwzgl─Ödniaj─ůc zaskakuj─ůco du┼╝ego nasilenia ruchu. Pierwszy post├│j na siku robi─Ö za Wa┼éczem, przy okazji pozbywam si─Ö pasa nerkowego, chusty, r─Ökawic... jest przed 9:00 a mniej szlag trafia, ┼╝e zdecydowa┼éem si─Ö na jazd─Ö w sk├│rach. Do ko┼äca trasy nie zapinam ju┼╝ kurtki :)
Pierwsze tankowanie zaliczam zaraz po wyje┼║dzie, kolejne 30km przed granic─ů, wykorzystuj─ůc okazj─Ö do drugiego postoju. Szukam cienia, ale bezskutecznie. Jest w┼Ťciekle gor─ůco, podczas jazdy powietrze nie tylko nie ch┼éodzi, ale coraz cz─Ö┼Ťciej wje┼╝d┼╝am w ÔÇ×strefy piecaÔÇŁ - powietrza, kt├│re wr─Öcz grzeje... b─Ödzie kolorowo.
Junak spisuje si─Ö bez zarzutu. Jad─Ö przewa┼╝nie w okolicach 100km/h to w moim odczucia najlepszy zakres pr─Ödko┼Ťci podr├│┼╝nej dla tego motocykla. Jest ciekawie zaprojektowany, ma fantastyczny design, ale co┼Ť kosztem czego┼Ť. Silnik ma niewielki wi─Öc i moc nie zgina n├│g w kolanach. Waga po zatankowaniu przekracza 200kg, tylny laczek 160/80-16 bezkompromisowo egzekwuje swoje prawa, do tego w┼Ťciekle d┼éugi ┼éa┼äcuch przeniesienia nap─Ödu ÔÇô zesp├│┼é nap─Ödowy ma co robi─ç.
Staram si─Ö utrzyma─ç pomi─Ödzy 90-100km/h poniewa┼╝ interesuje mnie r├│wnie┼╝ zu┼╝ycie paliwa na trasie. Na temat nieposkromionych apetyt├│w paliwowych ÔÇ×16-tkiÔÇŁ kr─ů┼╝y sporo mit├│w. Pisz─Ö mit├│w, poniewa┼╝ na podstawie dotychczasowych do┼Ťwiadcze┼ä nie zauwa┼╝y┼éem drastycznego przepa┼éu, ale mog─Ö si─Ö myli─ç.
Granic─Ö przekraczam kr├│tko po 11:00. W┼éa┼Ťciwie po typowym przej┼Ťciu granicznym w Krajniku nie pozosta┼éy nawet wspomnienia. Budynek po stronie niemieckiej, zarysy po dawnych parkingach i to wszystko. Przeje┼╝d┼╝am most ozdobiony plakietk─ů ÔÇ×granica pa┼ästwaÔÇŁ, kawal─ůtek ┼éadn─ů, zalesion─ů drog─ů i jeste┼Ťmy w Schwedt. Nie by┼éem tu prawie czterdzie┼Ťci lat... pewnie zasz┼éo sporo zmian, tak my┼Ťl─Ö, bo niewiele pami─Ötam :)
Daj─Ö sobie p├│┼étorej godzinki na zwiedzenie miasta. Pierwsze co robi─Ö to znajduj─Ö przytuln─ů, klimatyczn─ů knajpk─Ö i serwuj─Ö sobie solidn─ů porcj─Ö kofeiny. Siadam na tarasie i przygl─ůdam si─Ö przechodniom, pr├│buj─Ö wychwyci─ç specyfik─Ö miasta, co┼Ť charakterystycznego w zachowaniach, zwyczajach. W fajnym pubie naprzeciwko baluj─ů przy piwku m┼éode Szwaby... jednak ÔÇ×alkoholowe pasjeÔÇŁ zdecydowanie nie uznaj─ů granic i sztucznych podzia┼é├│w, rzek┼ébym: prawie jak w Polsce :)
Id─Ö na ma┼éy spacerek po uliczkach okalaj─ůcych rynek i ruszam w stron─Ö Angermunde. Schwedt zapami─Ötuj─Ö jako ┼éadne, przede wszystkim czyste i zadbane miasto.
Odleg┼éo┼Ť─ç do Angermunde niewielka ÔÇô trzydzie┼Ťci kilka kilometr├│w. Droga dobra, nawierzchnia bez zarzutu. Na tym odcinku nie┼║le si─Ö ubawi┼éem. Jak wspomnia┼éem pomykam obuty w sk├│ry, na nogach glany ÔÇô gor─ůco jak ci─Ö┼╝ka cholera. Postanawiam troszk─Ö si─Ö przewietrzy─ç i jad─Ö lekko ponad 120km/h, to taka graniczna szybko┼Ť─ç dla ÔÇ×16-tkiÔÇŁ - motocykl zachowuje si─Ö jeszcze przyzwoicie.
W lusterku widz─Ö za sob─ů kolesia na skuterze, jedzie w rozpi─Ötej, powiewaj─ůcej niczym flaga koszuli, szortach i... boso! Po mniej wi─Öcej dw├│ch kilometrach niemiaszek nie wytrzymuje i wyprzedza mnie tak jakbym sta┼é w miejscu... ten skuter to Aprilia, nawet nie wiem jaki model...
Przyznam szczerze, że miałem mieszane odczucia... przyjechał rockers z Polski :) a tu skuter...

Na peryferiach Angermunde staj─Ö na delikatny obiad. Fajna, stylowa knajpa w typowo niemieckim klimacie. Tak jak zadbano o wystr├│j lokalu, tak jako┼Ť─ç ┼╝arcia raczej mierna.
Angermunde to miasto w starym stylu, w─ůskie brukowane uliczki, kamienice w kt├│rych zakl─Öty jest jeszcze klimat z okresu upadku republiki... stylowe knajpy. W ca┼éym tym ambarasie czu─ç jednak klimat DDR.
Zwiedzam kilka uliczek, rynek, wchodz─Ö do kilku knajp ÔÇô bardziej z ciekawo┼Ťci ni┼╝ potrzeby cia┼éa.
Wracam do motocykla, strzelam z rozrusznika i... doopa! Kompletny brak pr─ůdu. Jestem troch─Ö zdziwiony, a troch─Ö przestraszony. Motocykl jest nowy, do tej pory nawet nie czkn─ů┼é, wi─Öc z racji przekonania (wiwat do┼Ťwiadczenie) nawet nie pomy┼Ťla┼éem, aby zabra─ç jakiekolwiek narz─Ödzia.
Szcz─Ö┼Ťliwie w male┼äkiej puszce narz─Ödziowej znajduje zestaw podstawowych kluczy i ┼Ťrubokr─Öt ÔÇô chyba ÔÇ×Co┼ŤÔÇŁ nade mn─ů jednak czuwa :)
Zaczynam remont na poboczu, w┼éa┼Ťciwie w zatoczce g┼é├│wnej ulicy miast. Sprawdzam wszystkie kable od stacyjki, rozrusznika. Odnajduj─Ö bezpieczniki, najpierw dwa. S─ů OK. Szukam dalej, kolejny, trzeci bezpiecznik znajduj─Ö w puszcze zabezpieczaj─ůcej akumulator ÔÇô trafiony! Uffff... wymieniam, szcz─Ö┼Ťliwie w ka┼╝dej obudowie bezpiecznika kto┼Ť pomy┼Ťla┼é o zapasowym... Sk┼éadam pokrywy, przykr─Öcam siedzenie, zak┼éadam torb─Ö i... doopa! Strza┼é rozrusznikiem powoduje wysadzenie napi─Öcia. Nie mam narz─Ödzi, nie mam miejsca na spokojny przegl─ůd motocykla, a wszystko wskazuje na zwarcie rozrusznika. Nie zrobi─Ö tego na ulicy. Gmeraj─ůc w maszynie trac─Ö ponad godzin─Ö, jest 16:45 sobota, trzeba podj─ů─ç jak─ů┼Ť sensown─ů decyzj─Ö. Postanawiam odpali─ç Junaka ÔÇ×na pychÔÇŁ i wraca─ç.
Droga powrotna do domu zajmuje mi 3,5 godziny ┼é─ůcznie z dwoma kr├│tkimi postojami.
Przyje┼╝d┼╝am do domu przed 20:00 ÔÇô jestem z┼éy, zjechany jak ko┼ä po westernie i mam do┼Ť─ç.
Dwa Heinekeny reanimuj─ů mnie na tyle skutecznie, ┼╝e po szybkiej k─ůpieli schodz─Ö do gara┼╝u. ┼Üci─ůgam boczne os┼éony, otwieram puszk─Ö akumulatora, przegl─ůdam bezpieczniki... za mniej wi─Öcej kwadrans motocykl chodzi i odpala jak model wzorcowy. Ma┼éo mnie szlag nie trafi┼é, kiedy ÔÇ×na spokojnieÔÇŁ znalaz┼éem przyczyn─Ö mojego niechlubnego odwrotu spod Berlina... przy klemie akumulatora upali┼é si─Ö przew├│d, tu┼╝ przy samym oczku. Mia┼é dodatkow─ů izolacj─Ö, kt├│ra doskonale maskowa┼éa usterk─Ö. Jaki┼Ť sko┼Ťnooki papruch przylutowa┼é oczko styku na trzech w┼éosach z linki... nie musz─Ö cytowa─ç subtelno┼Ťci jakie sobie wykrzycza┼éem z zaciszu gara┼╝u?
Bywa, nauka na pewno pozostawi ┼Ťlad, ju┼╝ nie ma opcji, abym wypu┼Ťci┼é si─Ö w tras─Ö (nawet kr├│tsz─ů) bez narz─Ödzi.
Podsumowanie.
Cała trasa wyniosła 568 kilometrów.
Je┼╝eli chodzi o walory jezdne, pierwsze 300 kilo pokona┼éem bez najmniejszych problem├│w. ┼╗adnego zm─Öczenia, ┼╝adnej traumy dla po┼Ťlad├│w. Jazda na kompletnym luzie.
Podczas drogi powrotnej serwowałem sobie kawowy kwadransik co mniej więcej 120 kilometrów.
Powy┼╝ej magicznego limitu 300 kilo zaczynam odczuwa─ç zalety ÔÇ×sztywniakaÔÇŁ, specyficznej pozycji wymuszonej profilem siedzenia i szerokiej kierownicy. Doopsko zaczyna upomina─ç si─Ö o swoje prawa, kr─Ögos┼éup te┼╝ przypomina mi dat─Ö urodzenia... ponad 500 kilometr├│w na jedno podej┼Ťcie to zdecydowana przesada.
Poza tym zdecydowanie m─Öczy niski zakres pr─Ödko┼Ťci przelotowej, ale to standardowa przypad┼éo┼Ť─ç wszystkich ma┼éych pojemno┼Ťci ÔÇô a w przypadku chi┼äskich ÔÇ×oko┼éo-─çwiartekÔÇŁ to wr─Öcz norma.
Zamiennie bardzo mile zaskoczy┼éo mnie spalanie. Nastawiony raczej negatywnie zas┼éyszanymi opiniami musz─Ö stwierdzi─ç, ┼╝e ÔÇ×mojaÔÇŁ 16-tka zamkn─Ö┼éa si─Ö w 3,1 litra na ca┼éej trasie. Uwa┼╝am, ┼╝e to wynik wr─Öcz fantastyczny.
Planuj─ůcym wyjazdy turystyczne tym modelem proponuj─Ö przy projektowaniu trasy uwzgl─Ödni─ç jednorazowe przeloty na poziomie 300-350 kilometr├│w. Taki dystans nie powinien stanowi─ç problemu nawet dla mniej do┼Ťwiadczonych motocyklist├│w.
Je┼╝eli b─Ödziecie zmuszeni pokona─ç jednorazowo d┼éu┼╝szy dystans, szczerze polecam wkalkulowa─ç d┼éu┼╝sz─ů przerw─Ö (2-3 godziny) zdecydowanie poprawi to komfort podr├│┼╝owania.
Zalecana pr─Ödko┼Ť─ç podr├│┼╝na zawiera si─Ö pomi─Ödzy 90-100km/h.
Warto również pamiętać, że ze względu na specyficzny kształt i ułożenie zbiornika motocykl musimy tankować co 200-kilka kilometrów.