Autor Wątek: Problem z wolymi obrotami  (Przeczytany 282 razy)

Offline Zbychu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 20
  • Model: M11 125
Problem z wolymi obrotami
« dnia: 22 Październik 2017, 13:32 »
Witam kolegów i koleżanki, mam taki mały problem, junak M11 125ccm na gaźniku, od jakiegoś czasu zauważyłem podczas przejażdżki że czasami tak jakby miał problemy wejść na wyższe obroty, wchodzi ale nie płynnie tylko jakby z oporem, jakby na jednym garze, jest wtedy slabszy, na wyższych obrotach nie ma problemu, v- max taka sama, przyspieszenie na poszczegolnych biegach chyba w normie, tłumiki gorące, tylko na tych wolnych obrotach jest problem, coś jakby na jednym cylindrze, świece wymieniłem, na zimnym pali od strzału,aha i mam wrażenie że występuje to przy dłuższej jeździe z predkosciami ok  90-100km/h, ale nie zawsze. Nie wiem czy to wlasciwie przejrzyście opisałem ale może ktoś miał podobny problem. Wiem ze napiszecie sprawdź przewody,kable, cewki itd. Ale może jest ktoś kto miał dokladnie taki sam objaw. Ja osobiście zakladam że to cewka lub moduł ale poki na gwarancji nie bede tego tykał, tyle ze moze w serwisie nie będą błądzić. Pozdrawiam i LwG.

Offline kryha666

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 713
  • Model: M16 125 :)
Odp: Problem z wolymi obrotami
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Październik 2017, 11:50 »
Przyczyn może być kilka począwszy od złego paliwa, poprzez zapchanie dyszy wolnych obrotów, zasyfiony filtr powietrza lub paliwa, przebicie kabla WN albo jego złe podłączenie, wadliwa świeca choć nowa... itd. ;)
A synchronizacje gaźników dawno robiłeś?

Offline Zbychu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 20
  • Model: M11 125
Odp: Problem z wolymi obrotami
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Październik 2017, 12:21 »
Powiem szczerze że synchronizacji nie robilem, z tym gaźnikiem może być coś na rzeczy, bo chyba tak sie dzieje kiedy trochę cisne, wtedy jakby paliwa nie dostawał, no cóż będę po kolei eliminowal problemy, zaczne od gaźnika,

Offline Vger

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 430
  • Model: m16 320 najszybsza wersja (czerwony)
Odp: Problem z wolymi obrotami
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Październik 2017, 22:58 »
jak mi cewka poszła to gdy jechałem z max predkością to po średnio 3 do 4km tracił moc i zapalało się efi. Ja bym stawiał na świece nawet jeśli nowe bo zawsze mogła Ci się trafić wadliwa, a jak słychać częste wystrzały z wydechów to jeszczę większa szansa, że świece
Czerwony M16 jest najszybszy, czerwone auta są najszybsze (Ferrari) i kobiety w czerwieni są najszybsze ;)

Offline Zbychu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 20
  • Model: M11 125
Odp: Problem z wolymi obrotami
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Marzec 2018, 20:50 »
Witam wszystkich. Jakiś czas temu pisałem o moich problemach z wkrecaniem sie na obroty w junaku M11, szczególnie interesowal sie tym kolega Jacek Safaryn. No więc tak, zajrzałem w zawory i tak wydechowe były ustawione na ciasne 0,1 i chyba są dobrze, natomiast jeden ssący byl ustawiony na ciasne 008 a drugi na 007 wiec ten drugi wyregulowałem do tych 008. Jestem po dwóch jazdach testowych i jak na razie jest ok. Dzis zrobiłem 111km i tez jest dobrze, wynika z tego że ta niewielka różnica robiła swoje, tylko 001 luzu więcej a robi różnicę. Może komuś sie przyda taka mała porada. Zobaczymy co bedzie dalej. LwG

Offline Kefir

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 239
  • Model: M11 125ccm i Suzuki VL 1500 Boulevard C90T
Odp: Problem z wolymi obrotami
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Kwiecień 2018, 00:27 »
dzięki wielkie... po świętach serwis... rzucę tematem i obaczym
Zanim padłeś, jeszcze ziemię przeżegnałeś ręką.
Czy to była kula, synku, czy to serce pękło?
K.K. Baczyński 20. III. 1944 r.