Autor Wątek: Nowy na forum... M11 125  (Przeczytany 14604 razy)

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2124
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #100 dnia: 09 Październik 2015, 23:44 »
A jak poluzujesz sruby przy garach nie idzie wtedy tego dopasowac. Upierdliwe to jest bo one pod katem wychodza i jak przy garze obrocisz o kilka stopni to wszystko juz ciezko dalej dopasowac. Mi sie moto polozylo na wydech przy 40 km/h i wytrzymal sprzet wiec jest dosc odporny.

Offline Wozu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 215
  • Model: M11 125
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #101 dnia: 10 Październik 2015, 10:37 »
Dzięki za podpowiedź nie będę nic tam luzował, i mam nadzieję, że jak to naciągnę śrubami też się samo nic nie przestawi przy cylindrach.
Dla mnie to zagadka dlaczego na łączeniach nie wylatują spaliny jeśli na łączeniu rur nie ma żadnych uszczelek, to dopasowali idealnie  :D

Offline darul

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 917
  • Model: M16 - czerwony
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #102 dnia: 10 Październik 2015, 13:26 »
Dzięki za podpowiedź nie będę nic tam luzował, i mam nadzieję, że jak to naciągnę śrubami też się samo nic nie przestawi przy cylindrach.
Dla mnie to zagadka dlaczego na łączeniach nie wylatują spaliny jeśli na łączeniu rur nie ma żadnych uszczelek, to dopasowali idealnie  :D

wew. jest pierścień uszczelniający, który można wygrzebać śrubokrętem
Darek

Offline Wozu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 215
  • Model: M11 125
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #103 dnia: 10 Październik 2015, 15:05 »

wew. jest pierścień uszczelniający, który można wygrzebać śrubokrętem

Dzięki, fakt jest tam taki mały rant wystający w rury, ale nie sądziłem, że to pierścień uszczelniający. Jednak mimo wszystko muszę tam założyć jakąś uszczelkę bo nie ma opcji, że to się złoży idealnie.

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2124
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #104 dnia: 10 Październik 2015, 15:38 »
Rurrrę spiro załóż :)

Offline Wozu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 215
  • Model: M11 125
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #105 dnia: 13 Listopad 2015, 22:11 »
Wróciłem z wyjazdu służbowego i znalazłem trochę czasu na założenie pustych wydechów. Z prawą rurą miałem spore problemy, ale udało mi się ją założyć i uszczelnić, natomiast lewa pasowała jakby stamtąd była, wszystko pasowało idealnie.
Pierwsze wrażenia, banan na gębie nie schodzi :-). Nie dość, że moto wygląda lepiej to i lepiej brzmi. Na teraz ma przejechane tylko 120 km więc z czasem dźwięk będzie jeszcze bardziej głęboki. Poniżej kilka zdjęć i link do filmiku z pierwszego odpalenia.










https://youtu.be/IlHMyy1Dteo

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2124
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #106 dnia: 13 Listopad 2015, 22:39 »
Widze tylko ja poszedłem w krótsze rury :).
Panowie jakiś kompleks małej rurki macie ;)

Offline Wozu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 215
  • Model: M11 125
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #107 dnia: 13 Listopad 2015, 22:55 »
Widze tylko ja poszedłem w krótsze rury :).
Panowie jakiś kompleks małej rurki macie ;)
Oj tam, mała... duża..., jaka to różnica, technika się liczy...   :P
A jak grają te Twoje... ? :P

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2124
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #108 dnia: 13 Listopad 2015, 23:27 »
Wejdź na głównej na temat filmy o junaku M16 i tam druga od góry jest linka do wydechow 94dB. Grają zajefajno ale musze je przytlumic deko db killerem wlasnej roboty ;).
To jest taki dźwięk (na luzie) kutra torpedowego wychodzącego z portu na 1/8 naprzód. Ale wystarczy deko odkręcić i budzą się demony a Junkers zachowując porównanie do kutra  idzie cała naprzód :).

Po weekendzie może skręcę wszystko do kupy podepnę Nikona jako kamerę i zrobię rundkę pod ziemią w garażu pod blokiem i wrzucę to do sieci.
« Ostatnia zmiana: 13 Listopad 2015, 23:36 wysłana przez trzysta »

Offline Retep

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 105
  • Fac fideli sis fidelis
  • Model: M11 125 czarny - i na szczęście tylko czarny!
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #109 dnia: 12 Grudzień 2015, 17:40 »
Witajcie!
i ja chcę się przywitać - jako ,że dołączam jako "nowy" na Jedenastce i też 125-ce. Troszkę się czuję mały w gronie licznych 320 i cieszę się że jestem tak jak Wozu przedstawicielem grona tych mniej pojemnych. Ale myślę, że bierze się to stąd, że mamy klasyczne prawka B a nie na te poważniejsze motory. W moim przypadku to nastawiam się na spokojne rozwijanie przyjemności z podróżowania z LwG - a za parę lat...?
Jestem Gorszego Sortu

Offline Marky

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 351
    • M16 - facelifting.
  • Model: M16
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #110 dnia: 12 Grudzień 2015, 18:04 »
Witam kolegę :)
Takiej aż przepaści między 125 a 320 nie ma,może dlatego coraz więcej kolegów tutaj zmienia 320 na coś zdecydowanie mocniejszego :)
LwG :)

Offline SENIOR

  • RULE NUMBER ONE: NEVER TOUCH MY MOTORCYCLE !
  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 447
  • NIC NIE MUSZĘ ! Rebel and proud of it !
  • Model: Honda Shadow VT 750 C Burgund
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #111 dnia: 12 Grudzień 2015, 20:04 »
Witajcie!
i ja chcę się przywitać - jako ,że dołączam jako "nowy" na Jedenastce i też 125-ce. Troszkę się czuję mały w gronie licznych 320 i cieszę się że jestem tak jak Wozu przedstawicielem grona tych mniej pojemnych. Ale myślę, że bierze się to stąd, że mamy klasyczne prawka B a nie na te poważniejsze motory. W moim przypadku to nastawiam się na spokojne rozwijanie przyjemności z podróżowania z LwG - a za parę lat...?
Witaj. Dasz radę. Też zaczynałem na 125, Tyle tylko że 47 lat temu. Teraz też mam 125 ale razy 12. Jak więc widzisz 125 to dobra pojemność.  ;)

Offline Wozu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 215
  • Model: M11 125
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #112 dnia: 28 Marzec 2016, 21:12 »
Liczyliście ile macie zębów w swoich M11 125?
Koniecznie muszę do swojego założyć zębatkę z mniejszą ilością zębów.
Bieg 2,3 i 4 w zasadzie mógłby nie istnieć, pod górkę redukuję na 4 i to też nie zawsze.
Na mojej zębatce jest napisane M42 i nie wiem czy to ilość zębów, nie miałem czasu policzyć.

Offline Wozu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 215
  • Model: M11 125
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #113 dnia: 14 Kwiecień 2016, 14:42 »
Kumotry dzisiaj od około dwóch godzin szukam serwisu, który wymieni mi tylną zębatkę.
Najbardziej deprymującą odpowiedzią jaką usłyszałem to "chinoli nie robimy...".
Najbardziej obiecującą "nie wiem, nie robiłem, nie znam się, ale proszę zadzwonić w poniedziałek...".
Nie wspomnę o serwisie samochodowym tuż obok mnie, gdzie stoją dwa motocykle w tym M11 cafe (żony właściciela), w którym usłyszałem "jeżdżę, ale nie naprawiam...".
Tam gdzie kupiłem usłyszałem odpowiedź "nie zrobimy, bo traci Pan gwarancję" dłużej nie rozmawiałem bo to zakład "jednego mechanika" z podtekstem w domyśle "kupiłeś motocykl to spi...", wiem co piszę bo z pękniętą linką od prędkościomierza bujałem się do chwili kiedy nie napisałem do Almotu.
Chcę dać zarobić serwisowi, ale serwis nie chce zarobić, a przynajmniej tam gdzie znalazłem jakiś kontakt telefoniczny w internecie lub znałem i widziałem, że naprawiają motocykle.
Może ktoś z Częstochowy i okolic zna jakiś normalny serwis, który podjąłby się tego wyzwania?
Już myślałem, żeby zrobić to samemu, ale to nie wymiana żarówki, tutaj dobry montaż ma przełożenie na bezpieczeństwo, stąd nie chcę tego robić sam, a przynajmniej jeszcze nie.

 

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2124
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #114 dnia: 14 Kwiecień 2016, 14:52 »
Kup sobie podnośnik pod tylny zawias - okolo 100 pln.
Zebatka z dowolna iloscia zebow na zamowienie z dostawa - 120 pln.
Zrobisz to sam zamiast dac zarobic serwisowi a podnosnik zostanie.

Do tego dwa klucze 17 i 21 zeby jednym krecic a drugim kontrowac.
Pytanie o lancuch przy mniejszej zebatce (o ile zebow) czy krotszego nie trzeba zalozyc bo to juz moze byc problem z zakuwaniem w domu ;).

Ja informatyk sam dlubnalem zebatke nic strasznego.

Offline Wozu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 215
  • Model: M11 125
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #115 dnia: 14 Kwiecień 2016, 15:24 »
Kup sobie podnośnik pod tylny zawias - okolo 100 pln.
Zebatka z dowolna iloscia zebow na zamowienie z dostawa - 120 pln.
Zrobisz to sam zamiast dac zarobic serwisowi a podnosnik zostanie.

Do tego dwa klucze 17 i 21 zeby jednym krecic a drugim kontrowac.
Pytanie o lancuch przy mniejszej zebatce (o ile zebow) czy krotszego nie trzeba zalozyc bo to juz moze byc problem z zakuwaniem w domu ;).

Ja informatyk sam dlubnalem zebatke nic strasznego.

Ja też informatyk to powinienem dać radę, do tego technik mechanik...  ;) niestety mało praktykujący od jakiegoś czasu.
Jak tak pójdzie dalej to dokładnie tak zrobię jak piszesz. Już przejrzałem kilka informacji na ten temat i nie ma teoretycznie nic trudnego.
Mam już zębatkę z czterema zębami mniej od oryginału, więc może łańcuch powinien dać radę choć pewności nie mam.

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2124
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #116 dnia: 14 Kwiecień 2016, 15:31 »
Kup sobie podnośnik pod tylny zawias - okolo 100 pln.
Zebatka z dowolna iloscia zebow na zamowienie z dostawa - 120 pln.
Zrobisz to sam zamiast dac zarobic serwisowi a podnosnik zostanie.

Do tego dwa klucze 17 i 21 zeby jednym krecic a drugim kontrowac.
Pytanie o lancuch przy mniejszej zebatce (o ile zebow) czy krotszego nie trzeba zalozyc bo to juz moze byc problem z zakuwaniem w domu ;).

Ja informatyk sam dlubnalem zebatke nic strasznego.

Ja też informatyk to powinienem dać radę, do tego technik mechanik...  ;) niestety mało praktykujący od jakiegoś czasu.
Jak tak pójdzie dalej to dokładnie tak zrobię jak piszesz. Już przejrzałem kilka informacji na ten temat i nie ma teoretycznie nic trudnego.
Mam już zębatkę z czterema zębami mniej od oryginału, więc może łańcuch powinien dać radę choć pewności nie mam.


To tym bardziej nie rób wstydu wychowawcy z technikum że z taką pierdołą do serwisu lecisz ;) bo ci mature anulują :).
Tylko w M11 z tymi długimi wydechami trzeba je zdjąć bo podnośnik pod zawias nie wejdzie.
To łańcuch na styk bedzie w pozycji max naciagu.
A klej do gwintow ewentuell sobie kup za ....naście zeta ten niebieski pół weekendu i po robocie z oblotem próbnym :).
Manual gdzies wrzucalem tu na forum o zebatce w M11.

A grubościowo jaka różnica między zębatkami żeby za cienka nie była.
« Ostatnia zmiana: 14 Kwiecień 2016, 15:44 wysłana przez trzysta »

Offline Wozu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 215
  • Model: M11 125
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #117 dnia: 14 Kwiecień 2016, 15:48 »
Mam rury od Frankyego, nie mogę się go doprosić, żeby sprzedał mi bdkillery ale to tak poza tematem.

Mój wychowawca jest teraz moim kolegą z pracy, więc tym bardziej nie godzi się go zawieść  ;D.

Oddzwonił do mnie serwisant od "nie wiem, nie robiłem..." i powiedział, że raczej da radę zrobić, mam do niego zadzwonić w środę. Ale jeśli w weekend będę miał czas i kupię podnośnik to spróbuję swoi sił. Będę się posiłkował również Twoim tutorialem.

Grubości nie mierzyłem suwmiarką, bo dzisiaj ją dopiero odebrałem, zmierzę wieczorem.
Podwałem grubość oryginalnej 9mm, mam nadzieję, że ta będzie miała tyle samo, zamawiałem ją tam gdzie Ty.
« Ostatnia zmiana: 14 Kwiecień 2016, 15:50 wysłana przez Wozu »

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2124
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #118 dnia: 14 Kwiecień 2016, 15:58 »
Mam rury od Frankyego, nie mogę się go doprosić, żeby sprzedał mi bdkillery ale to tak poza tematem.

Mój wychowawca jest teraz moim kolegą z pracy, więc tym bardziej nie godzi się go zawieść  ;D.

Oddzwonił do mnie serwisant od "nie wiem, nie robiłem..." i powiedział, że raczej da radę zrobić, mam do niego zadzwonić w środę. Ale jeśli w weekend będę miał czas i kupię podnośnik to spróbuję swoi sił. Będę się posiłkował również Twoim tutorialem.

Grubości nie mierzyłem suwmiarką, bo dzisiaj ją dopiero odebrałem, zmierzę wieczorem.
Podwałem grubość oryginalnej 9mm, mam nadzieję, że ta będzie miała tyle samo, zamawiałem ją tam gdzie Ty.

A to 8,2 czy 8,4 mm jakos tak bedzie (8 z kawałkiem) - a napis Junak wyciety w metalu dostales ?

Uważaj bo u mnie Pan się pomylił i źle otwory wyciął - 3 mm jeden otwór uciekał w bok - przysłał mi za free drugą zębatkę bez odsyłania tej pierwszej - także jak ta nie wejdzie od razu to pewnie znowu nie ten plik wczytał do obrabiarki :)
« Ostatnia zmiana: 14 Kwiecień 2016, 16:05 wysłana przez trzysta »

Offline Wozu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 215
  • Model: M11 125
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #119 dnia: 14 Kwiecień 2016, 22:46 »
Zmierzyłem grubość 8,8mm. Napisu nie dostałem  >:(.
Co do otworów to mam nadzieję, że będzie dobrze, to już sprawdzę jak będę ją zakładał.

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2124
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #120 dnia: 14 Kwiecień 2016, 22:53 »
Zmierzyłem grubość 8,8mm. Napisu nie dostałem  >:(.
Co do otworów to mam nadzieję, że będzie dobrze, to już sprawdzę jak będę ją zakładał.

Aj szkoda :)

Offline Wozu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 215
  • Model: M11 125
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #121 dnia: 14 Kwiecień 2016, 23:15 »
Zmierzyłem grubość 8,8mm. Napisu nie dostałem  >:(.
Co do otworów to mam nadzieję, że będzie dobrze, to już sprawdzę jak będę ją zakładał.

Aj szkoda :)

Mógłbyś mieć litość i nie podnosić ciśnienia przed snem...  >:(

Offline Wozu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 215
  • Model: M11 125
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #122 dnia: 18 Kwiecień 2016, 09:37 »
Wczoraj po południu polatałem troszeczkę, a że skończyłem etap docierania, to mogę powiedzieć, że licznikowe 110km/h to żaden problem, nawet myślałem, że będzie trzęsło motorem czy coś w tym rodzaju, ale naprawdę nic takiego nie było.
Co prawda jazda z taką prędkością nie ma sensu, nie po to kupiłem M11 żeby się ścigać z czasem.
W tym tygodniu wymienię tą zębatkę i zobaczę jak będzie się zachowywał, mam nadzieję, że nie będę już szukał szóstego biegu.

Z obserwacji wczorajszych mogę jeszcze powiedzieć, że lewe lusterko powyżej 70km/h żyje własnym życiem ;D .

Offline Franky_Furbo

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 199
  • Model: M16 320cc
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #123 dnia: 18 Kwiecień 2016, 16:39 »
Miałem kiedyś Jinluna 150cc i powyżej 90km/h nic nie mogłem zobaczyć w lusterkach a stopy spadały mi z podnóżków ...od drgań :D Zmieniłem przednią zębatkę na większą o jeden ząb i...tak jakbym zmienił moto na lepsze :D

Offline Wozu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 215
  • Model: M11 125
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #124 dnia: 22 Kwiecień 2016, 21:12 »
Dzisiaj pierwsza jazda po wymianie zębatki z 38 na 34. Teraz jazda jest czystą przyjemnością. Biegi stały się bardziej elastyczne, nie ma konieczności przełączania z jedynki na piątkę w czasie dziesięciu metrów średnio co pół sekundy, żeby płynnie jechać bez szarpania. Teraz zwyczajnie czuję, że motor ma biegi i je używam.
Jadąc licznikowe 80km/h obroty są na przyzwoitym poziomie, silnik stracił na mocy co czuć jadąc pod górkę, ale pomimo tego, że tych górek mam sporo u siebie to moja waga piórkowa pozwala jeździć bardzo komfortowo  8).
Głównie jeździłem w koło komina  ;)
Ale też leśnymi traktami... brak słów jak się widzi taki śmietnik.

Do pełnego komfortu muszę tylko delikatnie przytłumić rury, ale tym zajmuje się już Franky 8).
« Ostatnia zmiana: 22 Kwiecień 2016, 21:16 wysłana przez Wozu »