Autor Wątek: Nowy na forum... M11 125  (Przeczytany 13293 razy)

Offline Wozu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 215
  • Model: M11 125
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #25 dnia: 21 Wrzesień 2015, 22:38 »
Jestem po 60 km i jeśli junaczek będzie się rozwijał tak jak do tej pory, gdzie po przejechaniu tych kolejnych 40 km w dniu dzisiejszym, mogę jechać 60 km/h bez obawy, że silnik mi wypadnie z ramy to powiem wam, że się polubimy na maksa.
Już dzisiaj silnik brzmi inaczej stał się głośniejszy, żwawiej rusza z miejsca i nawet można rozróżnić biegi powyżej dwójki  ;D.
Na zakrętach przy ciut szybszej jeździe dupka pływa jakby chciała uciec na boki, ale to pewnie zbyt szalona prędkość dla tych opon :P.
I coś o czym czytałem na tym forum a zapomniałem, otóż na stacji benzynowej jak podjechałem stały trzy auta, dwóch  kierowców było przy mnie od początku jak zacząłem tankować dopóki nie odjechałem. Podobało mi się to, że wiedzieli, że to nie jest motocykl produkowany w Polsce, zadawali dużo pytań, o pojemność o cenę, o wrażenia z jazdy, to było... miłe  ;D.
No i dzisiaj już mnie nie wzruszało jak jadący na skuterach przez pierwsze pięć minut jechali za mną prawdopodobnie czekając aż pojadę szybciej, czuli respekt bo przecież dwa razy większym motorkiem jadę od nich, a później nerwy im puszczały i mnie wyprzedzali :P a ja luz, junaka docieram 8).
I nieważne co kto mówi, że pojemność mała, że nie ma czym jechać, guzik prawda, jedzie do przodu? Jedzie  :D. I nawet jak już opanuję jazdę tym motorem, co może się wydawać trochę śmieszne i dziwne, ale jednak nie jest takie proste, zrobię prawo jazdy na motocykle, kupię coś z większą pojemnością to junaczek zdecydowanie zostanie w rodzinie. Mam go trzy dni a już mam do niego sentyment :D   
@trzysta siodełko poszło w odstawkę i prędko nie wróci 8)
Co do gumy to sam nie wiem, jutro to sprawdzę dokładnie, chodzi Ci o to, że np. na drugim zdjęciu guma od zmiany biegów nie jest równoległa do podnóżka?

Dzisiaj mijałem piękne plenery, ale póki nie mam sakw nie wezmę ze sobą aparatu, a szkoda bo było pięknie po drodze.
 

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2122
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #26 dnia: 21 Wrzesień 2015, 22:53 »
No podnózek chyba jest prostopadly do moto a ta guma co butem ja podnosisz i opuszczasz zeby biegi łamać wygląda na wykrzywioną nie prostopadlą do moto.

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2122
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #27 dnia: 21 Wrzesień 2015, 22:59 »
Ta tulejka pokryta gumą na końcu dźwigni biegów ooo - teraz jasne ?.

Offline Wozu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 215
  • Model: M11 125
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #28 dnia: 22 Wrzesień 2015, 09:08 »
Dzięki jasne, tak myślałem, ale wolałem się upewnić, na zdjęciu wygląda bardziej jakby to podnóżek był nie prostopadle, ale z ciekawości sprawdzę po południu.

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2122
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #29 dnia: 22 Wrzesień 2015, 09:46 »
look u mnie jak jest

https://www.youtube.com/watch?v=Md2unu2DSCw

0:53 sekunda u mnie ta guma jest równoległa do krawędzi czołowej podnóżka.
1:40 też są w jednej linii u Ciebie jakoś tak to podejrzenie krzywo wygląda.

I tu
https://www.youtube.com/watch?v=awfXTZdSCVA
4:55 sekunda M11 125 cm3 też ma równo tą wajszkę.
« Ostatnia zmiana: 22 Wrzesień 2015, 09:50 wysłana przez trzysta »

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2122
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #30 dnia: 22 Wrzesień 2015, 19:24 »
I co paczałeś ???

Offline Wozu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 215
  • Model: M11 125
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #31 dnia: 22 Wrzesień 2015, 19:41 »
@trzysta wypas filmik, sprzęt tak samo.
Tak sprawdziłem i jest krzywo, delikatnie ale jednak. Trudno mi powiedzieć co jest krzywe, czy cała rama, czy trzpień podtrzymujący czy sama dźwignia. Nie robi mi to żadnej różnicy podczas jazdy a przynajmniej jej nie czuję, ale zapytam przy pierwszym przeglądzie w serwisie, choć prawie stuprocentowo wcześniej M11 tam nie widzieli.
Może coś zasugerować, wyminę? Tylko czego?
Biegi wchodzą bardzo ładnie wszystko chodzi póki co bardzo dobrze a mam zrobione 70 km. Jak tak czytam o problemach niektórych właścicieli to mnie łapie napięcie przedmiesiączkowe ;), tak jakbym nie mógł się doczekać aż mi coś strzeli  ;D.

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2122
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #32 dnia: 22 Wrzesień 2015, 19:55 »
A kucnij i looknij czy one sa w poziomie rowno bo wydaje mi sie ze ta wajszka od biegow leci i w poziomie i w pionie u Ciebie. Tzn pacząc na podnozek od strony wydechow on chyba jest skrzywiony w dol widac to na drugiej fotce nie licuje sie z podnozkiem kierowcy
 A paczac od gory od baku i wlewu paliwa wajszka leci do tylu. Nie no pewnie tracisz przez to skrzywienie z 5 koni i ze 20 km/h :).

Zapinajac bieg bedzie sie wbijac kncem w but a powinna rownolegle po szerokosci do buta przylegac a zbijajac bieg bedzie ci stopa sie zeslizgiwac bo ona w dol ewidentnie leci. Kapujesz kontakt buta nie bedzie po calej szerokosci wajszki ;).
A tak na serio ta wajszka to przedłużka wybieraka biegow spięta z nim taką nagwintowaną z dwóch stron tulejką gdzie mozesz sobie regulowac podniesienie lub opuszczenie wajszki od biegow. Zapewne tylko ta wajszka koncowa jest krzywa. Pytanie dlaczego. Moto na nią poleciało to by byla krzywa do góry. Juz taką krzywą zalozyli po chuuu. Obstawiam ze cos w nia jeblo przy transporcie sprzeta. Kaz wymienic na gwarancji.

3 fota od konca tez widac podnozek idze koncem w gore a wajszka koncem w dol leci ;).

Looknij czy wydechy sa lustrzanym odbiciem tzn czy tak samo sa oddalone od wachacza czy sa symetrycznie. Mi po przewrotce jeden wydech przytulil sie bardziej do wachacza. I to widac tylko jak sie za moto stanie ze lewa dziurka wydechu jest dalej od lewego wachacza niz prawy wydech z prawym wachaczem.  Zrob fote moto zeby tylna opona byla wosi obiektywu aparatu i wrzuc sie oblooka.
« Ostatnia zmiana: 22 Wrzesień 2015, 20:25 wysłana przez trzysta »

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2122
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #33 dnia: 22 Wrzesień 2015, 20:37 »
No i koniecznie oparcie i szyba wont z moto zdecydowanie polepsza sie look moto  i polecam jakies spacerowki na gmole o wiele wygodniej sie lata.

Offline Wozu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 215
  • Model: M11 125
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #34 dnia: 22 Wrzesień 2015, 21:18 »
...to ja wybieram trójkę! :P
Teraz mam pewność, że jest krzywo, na pewno nie jest tak jak na pierwszym zdjęciu jakie załączyłeś. Zdjęcie zrobię dopiero w czwartek po południu, wcześniej nie dam rady.
Wiem w którym miejscu się ją reguluje i spróbuję to zrobić w czwartek, zobaczę też rury.
Dokładnie bez siodełka wygląda klasa, o szybie nie myślę wcale, spacerówki są w planach tak jak i sakwy, ale to będzie zakup na przyszły sezon, teraz zamówiłem nowe rury.

Nie widzę różnicy w jeździe, ale podejrzewam, że z tej prostej przyczyny, że za bardzo jestem pod wrażeniem samej jazdy  :D.
W każdym razie motor zacny to i wajchy krzywej mieć nie będzie  8).
Dzięki, że zwróciłeś uwagę, bo ja raczej nie zauważyłbym tego wcale, a przynajmniej nie w tym czasie.

Offline Wozu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 215
  • Model: M11 125
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #35 dnia: 22 Wrzesień 2015, 21:26 »
I mam pytanie jeszcze co do ustawienia twardości tylnych amortyzatorów, mam ustawione fabrycznie na dwa, jak Ty masz ustawione?

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2122
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #36 dnia: 22 Wrzesień 2015, 21:38 »
Ja cos tam krecilem ale ze nie czulem roznicy zostawilem jak fabryka ustawila.
Nie moge sie juz zimy doczekac - mam kilka akcesoriow do zalozenia cos tam do wywalenia :).

Offline Wozu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 215
  • Model: M11 125
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #37 dnia: 22 Wrzesień 2015, 21:48 »
Szkoda, że na tylnym błotniku nie ma namalowanych pasków, zapowiada się, że będzie wyglądać super, ale jak pozbyć się tylnego siedzenia jak pod spodem nie ma pasków i jest dziura, która zresztą jest zupełnie nie potrzebna.

Offline Wozu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 215
  • Model: M11 125
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #38 dnia: 22 Wrzesień 2015, 21:59 »
Czytam cały czas forum i natknąłem się na wypowiedź, w której ktoś pisze, że Franki się rozszalał i sprzedaje teraz gięte rury:

http://allegro.pl/tlumiki-junak-m11-m-11-i5675754644.html

Pytam ponieważ ja właśnie kupiłem powyższy komplet. Jeśli te są "gięte" to jak wyglądają proste?
Ma ktoś może założone już te gięte?

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2122
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #39 dnia: 22 Wrzesień 2015, 22:16 »
Wywalasz siedzenie razem z błotnikiem. To Honda Rebel czyli nasze M11 zrobiona na bobbera. Od groma tego w necie. Dlatego postanowilem zostawic Junka i go na bobka tej zimy zrobić.

Offline Wozu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 215
  • Model: M11 125
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #40 dnia: 22 Wrzesień 2015, 22:34 »
Jeśli Ci się uda uzyskać podobny efekt to pełny szacun.
Przeróbka ze zdjęcia mega wypas.

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2122
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #41 dnia: 22 Wrzesień 2015, 23:08 »
Czerwono czarno złoty chcem ooooo :)

Offline SENIOR

  • RULE NUMBER ONE: NEVER TOUCH MY MOTORCYCLE !
  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 437
  • NIC NIE MUSZĘ ! Rebel and proud of it !
  • Model: Honda Shadow VT 750 C Burgund
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #42 dnia: 23 Wrzesień 2015, 07:34 »
Czerwono czarno złoty chcem ooooo :)
bo czerwone są najszybsze ..........  :D

Offline mc_enc

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 479
  • śpiesz się powoli... na śmierć zawsze zdążysz
  • Model: Był M-11 320 cm3 Jest DL650XT
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #43 dnia: 23 Wrzesień 2015, 07:41 »
... a czarne najpiękniejsze .................. ;D

Offline SENIOR

  • RULE NUMBER ONE: NEVER TOUCH MY MOTORCYCLE !
  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 437
  • NIC NIE MUSZĘ ! Rebel and proud of it !
  • Model: Honda Shadow VT 750 C Burgund
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #44 dnia: 23 Wrzesień 2015, 07:58 »
... a czarne najpiękniejsze .................. ;D

a jednak ...., Chyba że ktoś jeździ nocą, ale nie będę wyprowadzał Cię z błędu ... ;D ;D ;D

Offline mc_enc

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 479
  • śpiesz się powoli... na śmierć zawsze zdążysz
  • Model: Był M-11 320 cm3 Jest DL650XT
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #45 dnia: 23 Wrzesień 2015, 08:57 »
A tak swoją drogą to szkoda że nie malują M11 tak jak M16. Pięknie by wyglądał w białych barwach i zamiast chromu taka głęboka matowa czerń... ach.....

Ale i tak czarny jest jedyną poprawną opcją ....  ;D

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2122
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #46 dnia: 23 Wrzesień 2015, 09:06 »
CUSTOMIZACJA PANOWIE :)

ten ostatni CAFE jest GEEENIAAAALNYYYYYYY

Offline mc_enc

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 479
  • śpiesz się powoli... na śmierć zawsze zdążysz
  • Model: Był M-11 320 cm3 Jest DL650XT
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #47 dnia: 23 Wrzesień 2015, 09:12 »
ten drugi od góry też niczego sobie. Przypadł mi do gustu

Offline trzysta

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 2122
  • Model: M11 - 320cm3
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #48 dnia: 23 Wrzesień 2015, 09:14 »
ten drugi od góry też niczego sobie. Przypadł mi do gustu

Wersja US Army :) - jest firma w USA chyba - sprzedająca całe gotowe zestawy do przeróbek - to z ich strony ściągnąłem :)
Tylko ceny hamerykańskie mają - siodło z mocowaniem 350 USD.

Offline Wozu

  • Uzytkownik
  • Wiadomości: 215
  • Model: M11 125
Odp: Nowy na forum... M11 125
« Odpowiedź #49 dnia: 23 Wrzesień 2015, 10:19 »
Czerwono czarno złoty chcem ooooo :)
bo czerwone są najszybsze ..........  :D
Czerwony z definicji jest szybi  ;D