Autor Wątek: Chryja sklepowa czyli jak zrobic z klienta wała  (Przeczytany 1488 razy)

Offline Pumpernikiel

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 529
  • Model: Junak M16
Chryja sklepowa czyli jak zrobic z klienta wała
« dnia: 14 Grudzień 2011, 21:24 »
A w zasadzie jak zabic samemu wlasny biznes.

Dwa sklepy:

Jest mister Jekyll

http://www.louis-motocykle.pl/

oraz mister Hyde

http://www.moto-akcesoria.pl/

ta sama firma, ten sam adres, ten sam KRS wiec co odroznia te dwa sklepy?



Ano ceny a roznica jest od 20 do 200zl na sztuce. Szanuje ze moto-akcesoria zaczely sobie wypracowywac rynek trudna droga z wysokimi cenami i dobra obsluga z fajnym klimatem.



Czyli firma sama sobie podstawia noge a dokladniej mordujac moto-akcesoria cenami prowadzac schizofreniczna polityke jeszcze zapewniajac w regulaminie ze mozna negocjowac i ze sa najtansi jezeli chodzi o louisa.

Porownajmy pare artykulow:

Buty StreetFighter 2

147zl - http://www.louis-motocykle.pl/buty-dla-motocyklisty-streetfighter-2,p,12557

kontra

229zl - http://www.moto-akcesoria.pl/buty-dla-motocyklisty-streetfighter-2,p,318


rekawice Highway summer - 84 i 149zl


namiot 169zl i ten sam w moto za 329zl

kurtka skora 499zl w mega promocji kontra 450zl w normalnej cenie

i tak dalej i tak dalej

Pelna schizofrenia.

Kyokushin

  • Gość
Odp: Chryja sklepowa czyli jak zrobic z klienta wała
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Grudzień 2011, 21:33 »
lol, czyli jedna działa na gości którzy chcą kupić w 'znanym sklepie' i na nich jest trzepana kasa a dla tych którzy tyle o ile mają pojęcie o szukaniu lepszej oferty jest ten drugi.
Mistrzostwo, heh. Ale to nie pierwszy i nie ostatni taki przypadek.
« Ostatnia zmiana: 14 Grudzień 2011, 22:51 wysłana przez Kyokushin »