22 Październik 2019, 02:50

Aktualności:

....i po zlocie :(


M16 125 NGN 27

Zaczęty przez NGN 27, 10 Listopad 2015, 12:37

Bonzo

Mysle ze 3000 bedziesz miał ogarniete w dwie godziny. Zadzwoń i sie zapytaj

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka


NGN 27

To jest post nr 666...

;)

Bonzo


NGN 27

26 Wrzesień 2016, 20:05 #203 Ostatnia edycja: 26 Wrzesień 2016, 20:15 by NGN 27
Cytat: Bonzo w 25 Wrzesień 2016, 21:21
Chyba będzie :P

Nie igraj z...

666, jak byk  >:( :P

Bonzo

Przekombinowałeś jest 667 :D

NGN 27


Bonzo

02 Październik 2016, 12:11 #206 Ostatnia edycja: 02 Październik 2016, 13:10 by Bonzo
No panie spowiadaj się na jakich zębatkach i co żeś tam na tworzył. Samo trzymanie prędkości na 110 to już jest bardzo ok. Mi miedzy ekranami tylko raz pomknął 115 a teraz za cholerę nie chce pokonać 105.
(Tunel aerodynamiczny tira cie pociągnął do 130?)


Wysłane z ZX Spektrum Plus


NGN 27

Drogi Przyjacielu Bonzo, wszystko jest standardowe! Nic niekombinowane!

Kamerka była nastawiona na FHD 60 kl/s, kąt wąski (170*) ;), obiektyw bańka. Uczę się jeszcze nastawień i próbuję, by jak najlepiej wykorzystać sprzęta...  ;)

Bonzo

PS. w telefonie jak oglądałem filmik jakość super. Na kompie widać już brak wysokiej rozdzielczości. Myślę, że program do obróbki wideo ci skompresował jakość. Do takiej jazdy taki kąt jak najbardziej ok - bardzo fajnie widać. Duża ilość klatek też daje się zauważyć.

Jak silnik przy 120? Nie chce z ramy wyskoczyć? Bo z tego co pamiętam to masz 41z z tyłu.

NGN 27

02 Październik 2016, 13:38 #209 Ostatnia edycja: 11 Listopad 2016, 23:37 by NGN 27
No wiesz, to już są obroty wysokie  ;D, ale żadnych wibracji nie czuję! Draft Tira nie, ale tam jest lekko z górki i poleciałby jeszcze szybciej +- 5-7 km/h.
Ale cała ta trasa wcześniej, jest płaska i tam, gdzie V spada, to jest lekko pod górę. 120 po płaskim, w dobrych warunkach, V max idzie, ale nie da się tak jeździć. Przelotowo jeżdżę 80-100.  8)

Program trochę obcina, a przy 4K mój komp/TV ma problemy to obsłużyć. Trochę słabszy jest obiektyw, niż w Sony i to widać, ale tragedii nie ma.

Mi brakuje większego kadru. W trasie będę ustawiał szeroki kąt, bo po pierwsze, sama kamerka obcina (pięcioosiowa stabilizacja), a później program, przy poprawkach i mało co zostaje.
Wadą jest to, że przez to bardzo oddala perspektywę, no ale to już normalne.

Popróbuję jeszcze kiedyś z tym prostokątnym obiektywem (ramką), niby do podwodnego filmowania.

Bonzo

Szkoda że nie mieszkasz bliżej bo porównalibyśmy jakie obroty i prędkości mamy - ja 38z ty 41z
80 u mnie to naprawdę spokojna podróż na znośnych obrotach, wręcz małych. Po dodaniu gazu leci mi do 100/105 jednak dalej nie ma siły ciągnąć. Bez obrotomierza ciężko mi zgadnąć czy nie ma siły bo ma za małe obroty i za duże przełożenie czy zdycha bo już ma maks obrotów. Jednak mogę stwierdzić że nie ma maks obrotów bo na czwórce również spokojnie się rozpędzam do 100.

Zauważyłem, że korzystasz z edytora YouTube. Przy filmach z dużą rozdziałką i objętością jest on krótko mówiąc do du... i strasznie irytujący. Przy tym wybranie w nim stabilizacji obrazu przy edytowaniu rozmazuje obraz. Rozważ edycję filmów w kompie. Sam wbudowany Windows Live Movie Maker to nie głupia alternatywa i często nie doceniana. Osobiście preferuję Sony Vegas. Spróbuj na wersji demo. Wreszcie przestaniesz się męczyć a i komputer podczas edycji da radę. Jedyny minus to renderowanie filmu które będzie troszkę trwać jeśli masz słaby komp.

NGN 27

Wiem, syn mi mówił, żebym na tym Vegasie spróbował.
Korzystam Olympus Viewer3 i dopiero go poznaję, ale szału nie ma... Później wysyłam na YT i tam robię resztę. Też szału nie ma, ale łatwy jest.

Wozu

Nagiąłeś czasoprzestrzeń  ;D
A trasa piękna, jechałem niedawno :D.
Myślę, że dlatego właśnie dajesz radę wyciągnąć tyle z Junaczka bo masz nic nie zmieniane. Prędkość duża, ale kosztem wysokich obrotów.
Tak jak pisze Bonzo jak zębatka z tyłu mniejsza to brak sił, żeby wyciągnąć większe prędkości, za to wolniej jeżdżąc można jechać na spokojniejszych obrotach.
Dzisiaj byłem w Kaliszu i jechałem 20km trasą na budziku było 120km/h cały czas , ale więcej nie dałby pewnie rady bo z tyłu mam cztery zęby mniej. I teraz jak już silnik jest dotarty i wchodzi pięknie na wyższe obroty myślę o zamianie zębatki na oryginalną, tak pewnie zrobię w nowym sezonie.

Bonzo

M11-nastki zawyżają przeokrutnie prędkość licznikową :D Coś koło 20 km na plus.

I ja zastanawiam się nad powrotem do oryginalnej zębatki. Na początku gdy nie był dotarty miałem wrażenie, że jadę na trzęsącym się worku śrubek i bałem się by ich nie pogubić. Wyższe obroty to był strach by silnik z ramy nie wyskoczył lub by tłoki mi bokiem nie wylazły. Teraz widzę że ładnie wkręca się na obroty i nie masuje już wibracjami tak jajek jak kiedyś :D

Maciekk

o matko!

aż się migacze uginają pod pędem powietrza!

NGN 27

24 Wrzesień 2019, 13:21 #215 Ostatnia edycja: 24 Wrzesień 2019, 13:58 by NGN 27
Takie cosik wpadło...

Trochę z poślizgiem wrzucam, ale nie było czasu... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=1us7h7OK3k4

Łysy

Czyli, co? Spieszmy się kochać Junaki, tak szybko odchodzą....
Mój Junak- moja  duma !!! Harley mój to jest TO !!!

kryha666

Cytat: NGN 27 w 24 Wrzesień 2019, 13:21Takie cosik wpadło...
Z ładnego motocykla na kawał plastiku... ;P

NGN 27

25 Wrzesień 2019, 17:02 #218 Ostatnia edycja: 25 Wrzesień 2019, 22:29 by NGN 27
  Łysy, Junak jeszcze jest, ale chyba czas pomyśleć, by sprzedać. Po co ma się kurzyć... Czy tak szybko to bym nie powiedział, trochę z tym Jankiem przeciągnąłem...

  Kryha, wbrew pozorom tak dużo plastiku to tam nie ma.

  Miał być zupełnie inny sprzęt, ale jakoś tak wyszło, był model, wersja, jeszcze kolor, który mi pasował, cena też odrobinę mniejsza, to wziąłem. Pełny spontan, choć zawsze był brany pod uwagę jako opcja. Najdziwniejsze, że pierwszą przejażdżkę odbyłem, jak go odbierałem. Żadnych testów, nic... hehe. Nawinąłem już 800 km, zaraz pierwszy przegląd. Więcej na moim kanale - coś tam będę wrzucał.